terug naar het topic na posten

Started by Evert, December 12, 2010, 17:31:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Evert

Kan ik het profiel of iets dergelijks ook zo instellen dat wanneer je reactie
hebt gegeven in een topic, dat die daar na toe gaat.
Nu gaat die na de topic titel.

A{b}r{a}xa{s}

ja, dat kan.....

ga naar je profiel...dan 'modify profile'.
daar kies je 'look and layout'
in het lijstje dat je dan krijgt moet je een vinkje zetten bij 'Return to topics after posting by default.'

A{b}r{a}xa{s}

ik moest ook weer even zoeken waar het zat....*zucht*...aantal opties & instellingen is even een beetje meer dan in het oude forum :-)

A{b}r{a}xa{s}

Voor jou nu wel omdat jij op het oude forum administrator rechten had en sowieso alles kon verwijderen. Maar 'speel' eerst even met de mogelijkheden van het forum die je nu hebt. Daarna kan je dan weer meer rechten krijgen. [Hier zijn ook meerder nivo's van beheerders mogelijk, dus daar moeten we ook nog even mee 'spelen']

Van de week moeten we maar even uitproberen wat het effect is op postings van anderen wanneer een 'topicstarter' zijn topic wil weghalen. Of dan inderdaad ook de postings van anderen verdwijnen of niet. Er staat ingesteld dat iemand geen postings van anderen kan verwijderen, maar wat er precies gebeurd wanneer er een topic verwijdert wordt.....? Misschien dat daar een beveiliging in zit zodat je dat topic alleen kunt verwijderen wanneer er pas 1 posting in staat. <wordt vervolgd later deze week :-) >

A{b}r{a}xa{s}

Dat is het zeker !
Maar ik heb een kleine voorsprong omdat ik bij het opbouwen al een beetje met van alles heb zitten spelen.
Aan de andere kant, echt 'testen' en zien hoe en wat, dat lukt pas als er meer mensen zijn en het een stukje actiever is dan het tot nu toe was.