Forellenvijver Utrecht

Started by Hilco, January 23, 2012, 19:45:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hilco

fiets ik lekker door Overvecht, stuit ik daar op de aanbouw van een heuse forel vijver , en niet eens een kleintje:
moet nog wat aan gedaan worden maar dan heb je ook wat  :P

vliegvisgek

oh dacht dat er al 1 was in die omgeving volgens mij gaf forelletje die info (richard)
maar leuk dat je het meld hilco  ;D ;)

Hilco

hij zal de aanbouw van deze wel bedoelen .

vliegvisgek

Forellenvijver 't Groenewoud

deze zit daar dan in de buurt hilco ;D

Forelletje

Inderdaad Hilco een forellenvijver in je achtertuin :)
Ik heb vernomen dat hij Maart \April open wil gaan ..de uitbater is een vliegvisser dus ik denk dat het wel goed komt daar ;)
De andere vijver ligt in Cothen 15 min vanaf Utreg gaat 1 April weer open ...en dat is geen geintje  ;D

Richard

Hilco

daarbij ligt om die vijver heen ook allemaal leuk (openbaar zal wel AUHV)viswater.

Forelletje

Klopt is water van de AUHV en als je de weg oversteekt[wel oppassen hoor] kan je lekker snoeken in het fort  ;)

Richard

Hilco

en daar woon ik dan 5 minuten fietsen vandaan  8) Wittevrouwen.

Hilco

Iemand al hier wezen vissen?

ik ben er wel gaan kijken , stond 1 vliegvisser en een spinvisser. 

Nog niet gevist, geen idee hoe het moet forellen op een vijver.  Misschien Pascal een keer vragen ....


vliegvisgek

gewoon droge vliegen nymphen en streamers mee dan zit er altijd wel wat goeds tussen
dus komen ze hoog droog er aan parachutte of cdc en zitten ze wat dieper pheasant tail er aan
zijn ze gewoon actief streamer door water knallen kleuren zwart,wit,olive,geel oranje die werken vaak wel

succes ben benieuwd wat je er van vind forel vissen ;D

Gewo

Hilco,

Vanaf je vakantieadres even met het pontje over, klein stukje rijden en je bent bij de Kamphoeve in Ommeren. Moet je wel je spin meenemen of je vlieglat met rail, Hilcari werkt daar niet.

Als je het daar eens wilt proberen in je vakantie, geef dan een belletje kom ik met de regiotaxi er ook heen.

Hilco

oh? zo dichtbij?

Gaan we doen !!!!!!  8)

Spinhengel heb ik niet , wel penhengel ...........kan je forel ook met dobber belagen?

Gewo

Kan ook met vaste stok, feeder, eigenlijk alles. Wel redelijke dikte gebruiken op pen hengel.

drefter

is er al een site van deze put in de lucht ???????

of iets van een adres.

Gr Martin

Peter B.

Ik denk dat hier nog het meeste aan info te vinden is.
http://www.recreatiemiddennederland.nl/nieuws/opening-visfish-forellenvijvers.html
Ik ben er dinsdag nog langs gereden en toen waren er ook 2 mensen aan het vissen.
Ik ben ook wel benieuwd hoe het daar vissen is. Te meer omdat het nieuw aangelegd is, ook de vijvers.

Hilco

Voor jou ook lekker in de buurt Peter.

Gerrit72


Altijd leuk, nieuw water ontdekken,
plannen maken, jammer dat ik niet
dichterbij woon (dat Fort met snoek
klinkt aanlokkelijk ;D).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Peter B.

Quote from: Hilco on June 16, 2012, 08:52:32
Voor jou ook lekker in de buurt Peter.

Ja, klopt. Ik denk dat ik er wel een keer ga kijken...Ben benieuwd hoe het is daar. Wat ik zo snel zag zijn er 2 "vijvers".
Vanmiddag toen ik er langs kwam zag ik niemand vissen.

Hilco

soms staan er wel 5 auto's en vist er iemand.
Intussen geloof ik dat die groene landrover van de eigenaar is...........

ben

Hilco, ben je een spion ofzo, en voor welke concurent spioneer je???

Hilco

ik rijd slecht 24 keer per dag over die gageldijk hahahahahaha

ben

Voor je goede humeur kan je het beste een dagje met Jeroen (Vliegvisgek) op stap gaan, die leert je vissen op een reservoir, en zorgt ervoor dat jij ook veel en kwalitatief mooie vis gaat vangen, en je zal minder blanken!!!!!! Volgens mij vindt Jeroen dit best wel leuk!!!!

Mike

EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

aalbrecht

is wel mooi hoor pouwerbeet verboden en spiners en ander kunstaas dus wij mogen er ook niet vissen zien altyd met kunst aas  :'(
vliegvissen is een passie

A{b}r{a}xa{s}

vliegvissen mag dr wel hoor, anders maken ze geen 'reclame' door te zeggen "altijd al willen leren vliegvissen ?   Informeer naar de mogelijkheden" ;)