Duiken met Meervallen

Started by Beertje, March 12, 2018, 11:30:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Het heeft niets met vliegvissen te maken, maar ik vind het toch zo'n mooi filmpje dat ik het met jullie wil delen.

https://www.youtube.com/watch?v=cmACYQzLHFE
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Chaisedieu


Plantje

Blijf het heel bijzonder vinden hoe vissen met duikers helemaal geen moeite lijken te hebben

Joost S.

Ik snap nooit dat die kleine vissen daar zo in de buurt blijven hangen. 1 slurp en daar ga je.

Alsof ze weten dat die meervallen liggen te rusten en geen gevaar vormen of zo. Prachtige beelden.

Beertje

Quote from: Plantje on March 12, 2018, 13:56:01
Blijf het heel bijzonder vinden hoe vissen met duikers helemaal geen moeite lijken te hebben
Mooi hé, Maar is je wel eens opgevallen dat vissen ook niet bang voor je zijn als je waad? Maar o wee als je over de kant loopt, dan zijn ze zo weg.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Plantje

Hangt  er ook van af hoe je waadt 😁

Gerrit59

Inderdaad prachtige beelden.
Het lijkt me trouwens voor die duiker ook niet zonder gevaar: een klap van een meervalstaart in je gezicht en je komt in ademnood...

Gerrit

JB

Quote from: Plantje on March 12, 2018, 20:09:58
Hangt  er ook van af hoe je waadt 😁

Of hoe je over de kant loopt  ;D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

JB

Quote from: Gerrit59 on March 12, 2018, 21:20:01
Inderdaad prachtige beelden.
Het lijkt me trouwens voor die duiker ook niet zonder gevaar: een klap van een meervalstaart in je gezicht en je komt in ademnood...

Waarom zou hij dan in ademnood komen?
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Gert

Quote from: JB on March 13, 2018, 13:23:19
Waarom zou hij dan in ademnood komen?

Ja, denk ook dat het hier wel mee(r)valt - is gewoon aan het snorkelen.

Joost S.

Als je buiten bewustzijn geraakt. En als ik het formaat van die meervallen zie, vind ik dat niet ondenkbaar als je daar een flinke zwiep van krijgt op je hoofd. Maar wellicht valt dat wel mee. Ik vind het toch best link als je alleen bent zulke fratsen.

sjoerd

Beertje, ik weet nier waar je het vandaan haalt dat vssen niet bang zijn als je waadt. Mijn ervaringen zijn echt anders. Gisteren nog gemerkt op ovm. De botten die ik zag liggen moest je nog voorzichtiger dan voorzichtig benaderen anders waren ze pleite.