Welkom Klaas

Started by Vliegvissers.nl Team, September 21, 2014, 14:30:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Klaas welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


hannus


goswit

Bedoel je de Klodderaar ,Hannus.

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Hilco de Visser

Neem niet aan dat die Klaas hier nog mee wil praten  :-\

RiverHunter

'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

goswit



Als het niet die gene is die ik genoemt heb ,  Van harte welkom op dit forum  Klaas.

Als je wilt weten wat ik bedoel wil ik dit in een pm wel toelichten .

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Hilco de Visser

Quote from: RiverHunter on September 23, 2014, 13:44:06
Toch jammer

ja, ook jammer van "de rest"  toch Ron?   ondanks dat ik niet het hele verleden ken moet het toch ook ooit  en leuke tijd geweest zijn .

maar goed nieuwe tijden breken aan .......

Rossie69

waar gaat het nou weer over dan ??


maurice

Quote from: Hilco de Visser on September 23, 2014, 20:23:18
ja, ook jammer van "de rest"  toch Ron?   ondanks dat ik niet het hele verleden ken moet het toch ook ooit  en leuke tijd geweest zijn .

maar goed nieuwe tijden breken aan .......

Die tijden zullen nooit meer aanbreken Hilco.
Zeker niet als je zo begroet word.

::bbq:: ::proost:: ::proost::

hannus

mijn vriendje Klaas was bijzonder goed bedoeld ben ik zou het fijn vinden hen hier weer te zien.

maurice

#10
Net als jou Hannes hoop ik ook dat hij het is.
De Klaas waar we het over hebben is een visser met veel kennis
Op het gebied van vliegvissen en binden.

::bbq:: ::proost:: ::proost::

RiverHunter

Helemaal waar Hilco, jammer dat dingen zo lopen.
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

drefter

Vooroordelen al voor de ze uberhoud iemand kennen het is hier zeer hardnekkig het komt elke keer weer terug en aan wie zal het nu leggen die mensen moeten eens bij hun eigen te raden gaan .

zo dat ben ik weer kwijt

dat is nu precies waarom ik hier weinig meer kom.   jammer hoor

johan

Martin,

ben het eigenlijk wel met je eens.
ik heb me zins kort hier weer aangemeld en kreeg een min of meer gelijk waardig welkom om dat ik om de marktplaats vroeg  ::wtf::
nu wordt er geklaagd over de sommige ''onnozele'' beginners vragen maar als ze de ''die hards'' weg blijven jagen gaat het hem hier nooit worden.
een aantal jaren geleden vond ik dit het tofste forum dat er was, natuurlijk zijn er ook dingen gebeurd die niet konden, maarja dat gebeurd in het echte leven ook.
maar mede door dit soort berichten vergaat mij de zin ook om weer actief mee te gaan doen.

Johan

HappyFisherman

Dan is het ook maar net hoeveel aandacht je zelf aan het negatieve dat je leest geeft Johan. Jij zit zelf met het nare gevoel als je dat wel doet, heeft verder niemand last van. Als je het kunt laten heeft helemaal niemand ergens last van 😉
Vliegvissen is bevlogen vissen...

goswit

Sorry mensen, ik snap de ophef even niet.

Iemand vraagd ,is dat mijn vriendje.  Ik vraag, bedoel die persoon die ik genoemd heb , niets  meer en niets minder . Wat is dan het probleem ?

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

drefter

Quote from: Hilco de Visser on September 22, 2014, 21:56:02
Neem niet aan dat die Klaas hier nog mee wil praten  :-\
Dat wil Klaas dus eingelijk wel maar word tegen gehouden door Wilco en Bas.

Klaas

Geen flauw idee over welke klaas jullie het hebben. Maar ik ben volledig nieuw op dit forum en in de vliegviswereld!

Begin nu wel benieuwd te worden wat er dan aan de hand is met die andere klaas  ::new::

Sieger

 ;D Is niet de moeite waard Klaas.... gewoon lekker op het forum meedoen.... Veel plezier hier ... ;)


Sieger

Hilco de Visser

ach de naam Klaas hoor je nogal Vaak.............. ;D

Rossie69

vooral nu Sinterklaas.

andere Klaas was wel een goed binder en visser.
kon je veel van leren.

drefter

Dat zijn jou woorden Henk.

Maar ik lees dat hij de moeite niet waard is.



Plantje

Het gaat hier om een nieuw lid. Welkom Klaas. Zullen we de geschiedenis in het verleden laten?

FSCHAMP

Welkom Klaas en ik heb geen (voor)oordelen. Hopelijk vind je hier wat je zoek, maar daar ben ik bijna zeker van want dit is een goed forum ondanks sommige discussies.  Maar deze laat je dan gewoon voor wat ze zijn en je neemt alleen die dingen mee die je zelf zoekt, zoals ik doe.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>