Alfabet-swap deel 2; letters J tot en met R

Started by Herman, March 30, 2011, 09:26:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rossie69

waarom een wow dan ?

bijna haken in zn vingers of zat er iets levends in ?


Herman

Nee Henk, de wow is voor de variatie op het thema dat Hendri aangebracht heeft. Eigenlijk had ik de neiging om een aantal van de vliegen aan mijn eigen collectie toe te voegen............ Maar ja, dat hoort niet!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Vanmorgen eerst een uurtje of 2 veertjes uitgezocht en in model zitten knippen. De helft is gestrikt en de andere helft doe ik morgen. Komend weekend krijg je ze dus denk ik ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Wilco

Quote from: johannes on June 15, 2011, 16:37:34
eindelijk epoxy gekregen kan ik ze af maken en opsturen offfffff........ zelf me gaan vissen wat een vangers zijn het toch.

groeten johannes

Ik offer me wel op door ze op te halen. Dan zijn ze wel een paar weken te laat maar dan kan de Epoxy ook beter drogen  ;D ;D ;D ;D

hendri

Quote from: Herman on June 22, 2011, 19:03:23
Nee Henk, de wow is voor de variatie op het thema dat Hendri aangebracht heeft. Eigenlijk had ik de neiging om een aantal van de vliegen aan mijn eigen collectie toe te voegen............ Maar ja, dat hoort niet!

ik zal er een paar voor je bij doen bij deel 3 van deze swap. ;) lijken mij zelf namelijk ook wel fijne rakkers voor de duitse forelletjes die jij zo graag mag vangen. ;D

HappyFisherman

Quote from: Wilco on June 22, 2011, 22:31:17
Ik offer me wel op door ze op te halen. Dan zijn ze wel een paar weken te laat maar dan kan de Epoxy ook beter drogen  ;D ;D ;D ;D

Gezien je toch vlak bij woont kunnen we beter samen gaan ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

johannes

QuoteIk offer me wel op door ze op te halen. Dan zijn ze wel een paar weken te laat maar dan kan de Epoxy ook beter drogen 

scheelt mij dan weer postzegels. ;D ;D

QuoteGezien je toch vlak bij woont kunnen we beter samen gaan

wist dat ik heftige zware streamers bouw maar 10 vliegen met twee man dragen is een beetje overdreven ;D ;D 

HappyFisherman

Zo, vanmiddag op de post gedaan, dus morgen in de bus bij Herman hoop ik :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

De vliegen van Jelle zijn er ook! Inclusief de cd met bindpatroontjes waarvoor dank!
Ik kan dus weer nieuwe vliegen ontvangen!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

De vliegen van Happy zijn ook binnen. Ze maken je inderdaad happy  8)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

De vliegen van Marcel (Toppiedus) zijn ook binnen! Mooie naalden!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

johannes

klaar vliegen gaan morgen op de post

sorry dat ik waarschijlijk te laat ben


jelle

Quote from: johannes on June 27, 2011, 19:48:31
klaar vliegen gaan morgen op de post

sorry dat ik waarschijlijk te laat ben
het jaar is nog niet om :D
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

HappyFisherman

Ik heb gistermorgen ff dat beest van mij uitgeprobeerd op de forellenput in Hellendoorn. Goed zichtbaar en ze beten er ook nog op, maar niks gevangen :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Ik ben al op zoek geweest naar een mooie voor deel 3! Nu moet ik alleen op zoek naar dubbing afkomstig van de ballen van een bok HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

hendri

heey bram, jij ben zelf ook wel een beetje blond/rossig toch?..................... ;D

HappyFisherman

Grapjas HAHA. Het speciale aan die dubbing was dat het enigzins doorzichtig is en zulk spul heb ik niet op de groei :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

haha nee toch niet, nou gelukkig maar. ;D

Rossie69

volgens zeggen ?

in kort poosje in de bleek mischien ;)

ha dan zal de krul dr wel uit rollen hahahha

Herman

De vliegen vanuit Noorwegen zijn gisteren geland! Toch weer een snelle bezorging Johannes!!

Jan Muisers heb ik een PB gedaan, maar nog geen reactie op gehad.
GEWO gaat ze dit weekeinde bij me hebben.

Al met al schiet t wel op!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gewo

Moet helaas zeggen dat het me niet lukt dit weekend. Was bezig, heb er drie af, alleen heeft de jicht toegeslagen en deze keer mijn linker arm gekozen. Het duurt zeker nog een week voordat ik hem weer kan gebruiken.

Wat ik wil voorstellen is dat jullie nog even wachten op mijn vliegen of dat ik bij de vervolg (3e) ronde 2 setjes vliegen stuur naar Herman.

Het spijt me dat het niet lukt deze ronde.

Herman

Heb de vliegen van Jan van de week al binnengekregen. Ik stel voor dat we nog even wachten op de vliegen van Gewo en dat ik ze dan verdeel. Wat vindt de rest van de groep??
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

jelle

Quote from: Herman on July 10, 2011, 17:24:05
Heb de vliegen van Jan van de week al binnengekregen. Ik stel voor dat we nog even wachten op de vliegen van Gewo en dat ik ze dan verdeel. Wat vindt de rest van de groep??
prima, geduld is een schone zaak ;D
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::