Eindelijk die 0 weg

Started by Rossie69, December 20, 2010, 15:58:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69

vandaag heerlijk daggie in de bb gelegen bij ons op de koter. al vrij vlot ving ik mn eerste snoekie voor dit jaar.
de aanbeet was echt ruk. niets van gezien, twas meer of ik vastliep ofzo. daarna wat geflapper en toen had ik zoiets van, heej die bodem beweegt! dus sla ff flink aan en ja de boodschap kwam over. als een wilde sprong hij het water uit!

daarna kwam die al kop schuddend naar me toe.

en daar heb ik hem meteen maar ff in zn kraag gegrepen. :wink:

70 cm was die rakker, kheb hem in zn oor verluisterd dattie zn lelijke zuster met overgewicht maar ff moest langs sturen. :twisted:
maar later bleek dat hij zn oren verstopt had, want ik heb haar niet gezien. :D

poosje later wel wat ge-etter met dikke baarsen. ben dus gewoon met streamers van 17 cm aan het vissen, voel ik ineens van die baars tikken. ff met andere hengel en zinklijn geprobeerd, maar helaas wilde niet lukken. wel aanbeten gehad, maar niet doorzetten.

al met al, weer opperbest vermaakt in de bb.

ik had hem op een ep streamer maurice.
om precies te zijn, de 3e van boven aan de rechterkant. :wink:


@ bertj, vanaf januarie 2010 stond de de teller op nul. omdat er toen zon bult ijs lag konden we niet vissen(soeken) dus vandaar dat ik het zo langzamerhand wel tijd vond om het tellertje te starten. en een voordeeltje voor nu is dus dat ik de eerste al lekker vroeg in het seizoen heb. dus wie weet waar de teller gaat stranden. ik hoop in de dubelle cijvers. :D

ja henk, ze hebben hem weer in het snotje! vorige week al een beste verspeelt, nu 1 gevangen. op naar de lummels!

goed gezien cornelis, das idd een guide line drifter. heerlijk bootje, tis mn eerste dus ook niet echt ervaring met andere merken. kheb die van rossie toen is geprobeerd en was meteen verkocht na 8 dikke forellen op de eemhof op 1 daggie bbten. :D