Bug Bond.

Started by peterv, October 08, 2011, 21:48:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peterv

Voor mijn verjaardag een bugbond setje gekregen. Ik vond epoxy altijd wel ok, maar dit is.. makkelijker..



Fijn spul.

weerwolf

gefeliciteerd dan nog!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

peter

peter mooi vissie geworden
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Arno

leuk visje Peterv
maar die haakpunt zou ik wel even bijwerken.

Gr Arno 

Rossie69

 ;D

Arno das een cirkel hook.

schijnt dat je hier bij niet hoef aan te slaan.


forel

Peterv een leuk visje

ErickW

Mooi transparant vissie Peter. Bug Bond is mooi spul. Ga vandaag zelf wat klootoogies bijbinden en met het spul aan de slag. Je kunt er gewoon snel en goed mee werken en wat mensen maken er kunststukjes van nimfen mee, zoals je hier op het forum kunt lezen.

Arno

 ::muur:: ::blozen:: ::blozen::

A{b}r{a}xa{s}

is dat Bug Bond zoveel handiger dan UV epoxy of vergelijkbaar ?

HappyFisherman

Ik ken die andere 2 niet, maar BB is ECHT ideaal!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Gewone epoxy is altijd een geklieder en onhandig omdat je met de vlieg moet blijven draaien en je maakt altijd te veel.
Dat UV spul bevalt me best goed...blijft wel beetje 'plakkerig' aan het oppervlak, dus laagje lak er over is wel aan te raden.
Bug Bond ken ik zelf niet....geloof dat ze daar inmiddels meerdere varianten van hebben ??

HappyFisherman

De "normale" en de extra dunne geloof ik. Ik heb de normale en da's opbrengen, lampje er op en 2 sec later is het droog (en niet plakkerig droog). Gewoon eens proberen!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Uitproberen staat op 'het lijstje'...heb alleen nog een voorraadje van dat UV spul liggen wat ook 'op moet'.

HappyFisherman

Sinds wanneer maak jij eerst het oude op voordat je nieuw spul aanschaft HAHA! Dat BB komt er binnenkort wel... :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

lol :) daar zit wat in

HappyFisherman

Vond ik afgelopen zomer niet erg hoor dat je teveel zooi hebt ;) Je vosje is trouwens al aardig kaal aan't worden...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

epoxy kan wel een geklieder zijn,maar de prijs is er ook wel naar 6,95 of 20,45 euro.

vindt die bb verrekte duur voor zo,n klein rot flesje.
ik denk dat het spul uit de nagel wereld komt.

Maar bb gebruiken voor grote streamers,ben je dr zo door heen.

maar werkt geweldig.




peterv

Tja, de prijs hield me idd. altijd tegen.
Het setje dat ik nu heb gekregen (20 ml BB, UV lamp en nozzle set) kost bij Kaj 45 Euri, elders meestal meer. Veel geld voor een klein flesje.
Maar het werkt echt super.

johannes

Quoteepoxy kan wel een geklieder zijn,maar de prijs is er ook wel naar 6,95 of 20,45 euro.

mijn idee ook ga het wel een keer aanschaffen maar vooral voor het kleine spul.

denk trouwens dat het uit het tandartsen milieu komt.

groeten

johannes

peter

Hee Bassie jij moet met jouw connecties bij de sponsers toch iets uitproberen om te promoten.

HiHiHi
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69

hmm zal daar die ge smaak weg komen dan ?

zal is de nagelboer gaan vragen ?


peterv

Ik heb nou ook UV clear fly finish van Loon. Doet ongeveer hetzelfde, kost ook hetzelfde, stinkt hetzelfde- maar de verpakking is veul groter.... En je krijgt er een naaldje en zo bij.
De standaard penseel ervan is daarentegen echt janken. Die heb ik meteen weggepleurd.

Rossie69

oke bedankt peter

zal is koeken.


aalbrecht

gebruik de normale maar moet hem wel aflaken het blijf kleven maar het is super spul snel klaar met de juiste dikte gebruik niet anders meer voor mijn nimfen en buzzers
vliegvissen is een passie