Uitstel van het Stageverslag

Started by Fier Boom, June 10, 2011, 17:27:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fier Boom

GGRR wat heb ik toch een hekel aan binnen zitten mensen!
Maandag moet mijn verslag ingeleverd worden dus moest maar eens een begin maken dacht ik zo..

''De afgelopen 5 maanden heb ik stage gelopen bij.....'' He? wat doen die vliegjes op mijn bureau? En 10 minuten later bleek dus weer dat ik de verleiding voor de zoveelste keer niet kon weerstaan...Laarzen aan, vestje van de kapstok en hop op de fiets de polder in!!

HEERLIJK! Stageverslag? wat is dat?



Aan het water tussen de weilanden was ik meer aan het vliegeren dan aan het vissen.. Wat een wind! ondanks de hoge golven op het water zag ik toch flinke voorns stijgen! Na een korte blik in mijn vliegendoosje was ik er uit, dit word een Griffith Gnat op haakmaatje 12!

De vlieg ligt 1 seconden op het water en word meteen gulzig naar binnen gezogen! HANGEN!
Meteen voelde ik dat dit mijn PR(etje) ging worden! Potverdomme wat is dit toch leuk!

Het zwemmende goudblok was 25 cm! YES!



Ik geef niet zo veel om foto's maar speciaal voor jullie een (mislukt) kiekje gemaakt!


Nou, dit verslag is af, nu die andere nog  :-\




Fier Boom

En Maurice, nogmaals bedankt voor het kosteloos opsturen van het superfijne Cortland lijntje!

A{b}r{a}xa{s}

Als het schrijven van dat stageverslag nu nog maar gaat lukken,
want met dat PR in gedachten zul je wel vaak wegdromen. :)

Rossie69

Leuk Fier

even ontspannen,na de druk in je koppie.

mooie vis.

gefeliciteerd

Henry

lekker vissie. maar zeker even tijd besteden aan je verslag. vroeg aan beginnen heb je de rest van je dag de tijd om te gaan vissen ;)