Kok hengelsport

Started by jan114, December 31, 2013, 12:34:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Er zijn er idd vast een aantal die met die gedachte daar spullen komen kopen.
Veel gaan ze er toch niet op verdienen. Over het algemeen gaan spullen op mp weg, voor ongeveer de helft van de nieuwwaarde, mits het materiaal in onberispelijke staat is. Ander ga je al snel richting 1-3 de

Ik doe er al een jaar of 5 best veel spullen kopen en verkopen, en het verbaasd me af en toe echt wat mensen voor 2de hands spullen durven te vragen.
Laatst nog sprak ik iemand die een XI3 te koop aanbood en er 600 euries voor vroeg. Ik ga niet eens meer verder onderhandelen met zo iemand.
Kennelijk snappen sommige mensen niet dat je voor zo´n klein verschil de hengel gewoon in de winkel gaat halen, ook al is er "maar 1 keer "mee gevist.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Joost S.

Helaas geen vervoer. Dinsdag misschien. De kans dat die zane er nog is, ook nog eens een #7, is niet zo heel groot lijkt me.

Ach ja..... Het is niet anders dan.

Koen

van de zwaardere stokken stond er nog wel wat van geloof ik, maargoed, das inmiddels ook weer 2 dagen geleden.

Rick

Van middag geweest..  Voor een 7 reel kon ik niet slagen..  Er waren nog 2 Angels en een Uniqua in huis.  Geen reservespoelen meer. 
De Angel moest nu 180 opbrengen maar als je spoelen er bij wilt moeten ze besteld worden en kosten ze ruim 200 per stuk..  Word me toch net te gek..

Had er toch een beetje naar gevoel bij, koopjes jagen in zo'n geval... :'(

Je kunt vanaf vandaag ook niet meer pinnen..  Het apparaat is weggehaald omdat ie z'n abonnement heeft opgezegd.
Dus als je gaat, cash mee.. 8)

Joost S.

Alles al weg dus, haha, ;-).

Tsja..... Wel sneu hoor voor zo een vent, heel zijn levenswerk weg en dan al die aasgieren.

Aan de andere kant, stel dat er niemand komt. Zit je wel met een groot probleem. Ik vraag me alleen wel af, had 30% korting ook niet genoeg geweest om alles relatief snel te verkopen? Zal hij nu zelf misschien ook wel denken.

Nouja.... Denk dat ik dan toch maar de danielsson ga doen. Die zane voor de normale prijs valt net buiten mijn budget.

Team

Quote from: Natte vlieg on January 05, 2014, 17:52:46
Alles al weg dus, haha, ;-).

Tsja..... Wel sneu hoor voor zo een vent, heel zijn levenswerk weg en dan al die aasgieren.

Aan de andere kant, stel dat er niemand komt. Zit je wel met een groot probleem. Ik vraag me alleen wel af, had 30% korting ook niet genoeg geweest om alles relatief snel te verkopen? Zal hij nu zelf misschien ook wel denken.

Nouja.... Denk dat ik dan toch maar de danielsson ga doen. Die zane voor de normale prijs valt net buiten mijn budget.

Staat er een op marktplaats geloof ik
NUNC  AUT  NUNQUAM

Joost S.

Ik denk dat die al weer weg is.

Zal nog even verder zoeken op marktplaats, maar zie hem niet staan.

MarcelN

#32
Nee hij bedoelt denk ik die Danielsson 3W, zou ik niet doen met die gekke rolletjes constructie, ik heb dat met de Midge...raar spul.
Hup en de 1e Hardy sintrix staat er al weer bij, geldwolven bah >:( ik heb er ook 2, netjes betaald.

Joost S.

Oh, ok, hehe.

Ik heb die wel gezien.

Maaruh..... Ik lees al maanden positieve geluiden over de danielsson 6nine. Ook op buitenlandse fora. Maar nu lees ik al 2 negatieve puntjes.

Hmmm....

Sieger

Appels en Peren.... jij hebt het over de 6nine en Marcel over de 3W... twee totaal verschillende reels.

Ik gebruik de 6nine al een aantal jaar met heel veel plezier... de 3W is een open reel en die zou ik ook niet willen hebben....


Sieger

Joost S.

Aha, ok...

Geen idee hoe we op de 3W zijn gekomen, lol. Ik was 6tonine all the way.

Maar ok, bedankt voor het recht zetten.

Rick

Quote from: MarcelN on January 05, 2014, 20:42:28
Nee hij bedoelt denk ik die Danielsson 3W, zou ik niet doen met die gekke rolletjes constructie, ik heb dat met de Midge...raar spul.
Hup en de 1e Hardy sintrix staat er al weer bij, geldwolven bah >:( ik heb er ook 2, netjes betaald.

He Houtworm,  Volgens mij zit er een Handy Fish sticker op die sintrix...   8)

MarcelN

Hé stofkop, je hebt vast gelijk, ik denk weer gelijk té slecht.

Rick

Ik houd marktplaats ook in de gaten, kijken of er nog iemand een knappe reel gescoord heeft voor de verkoop..  Maar die hengel is niet daar vandaan... ;)
Ik vind het aan de ene kant wel triest , aan de andere kant is het wel logisch..  Als je wat kunt verdienen...