A&M #3 setje te koop.

Started by Bekeerling, March 17, 2013, 18:06:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bekeerling

Hierbij hoop ik iemand blij te kunnen maken met een compleet A&M #3 setje.
Het bestaat uit een hengel en reel met lijn erbij, de lijn is een #4 lijn in fel oranje.
De #4 lijn heb ik gekocht op aanraden van de heren van A&M, je kan zelf voor weinig geld een #3 lijn bij hen bestellen mocht je dat liever willen.
Ik heb de hengel nog niet veel gebruikt dus is nog praktisch nieuw.

http://www.amfishingtackle.nl/vliegvishengels/am-tffr--3-2789

http://www.amfishingtackle.nl/vliegvisreels/am-ac-flyreel--3/4-gunsmoke-1577

Voor 110,- euro is de set van jouw.
Uitproberen is uiteraard mogelijk, ik woon in Ede.

Vriendelijke groet,

Harmen Sleeuwenhoek.

Koen


Bekeerling

Omdat ik goeie kans heb dat morgen m'n snorfiets is verkocht en dan kan ik mooi een karpervliegvishengel kopen zidra ik dit setje verkocht heb  :)

vliegvisserdorian

Quote from: Bekeerling on March 17, 2013, 18:25:06
Omdat ik goeie kans heb dat morgen m'n snorfiets is verkocht en dan kan ik mooi een karpervliegvishengel kopen zidra ik dit setje verkocht heb  :)

als je een beetje van sport houd kan je hier ook  mee gaan karperen hoor  ::blabla:: ::spam01::

maurice

ben je niet bang dat je er spijt van krijgt?

de jaren die je nu nog in Nederland bent kun je nog volop genieten van je #3.
denk dat je meer dagen hebt waarvan je zult zeggen ships had ik mijn 3tje nog maar, karper is mooi maar ook niet gemakkelijk.
lopend langs de waterkant zie je vaker en meer vissen die naar een 3tje vragen dan naar een #6 of hoger.
daarbij kun je denk ik ook mooi vissen met een #3 in Noorwegen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gerrit72


Daar sluit ik me bij aan Maurice.

Je moet natuurlijk doen wat je wil Harmen, maar rond de 3 aftma is een fijne hengel voor het lichtere werk.
Zowel in Nederland als in het buitenland.

Zelf kocht ik (ook met het oog op de karper) al vrij snel een 8#. Na een jaar moet ik concluderen dat ondanks dat hij regelmatig in de auto ligt, de hengel amper ingezet wordt.

Met 6 of 7# op snoek en met 4# op de voorn (al had ik liever een 2 of 3#, maar dat komt nog wel), dat is wat ik het meest doe.

De Vision die je op het oog hebt is een prima stok lijkt me. Ik zou die 3 er echter mooi bij houden, je kan dan veel visserijen beoefenen. Met alleen die Vision beperk je jezelf enorm. T'is maar een overweging, gewoon doen waar jij je goed bij voelt ;).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

hilco

Ik ben het ook met Maurice eens, het is een wijze man .

Ik denk dat Harmen nog niet helemaal van zijn karper verleden af is .............

met een 3#  een stevige winde vangen geeft het zelfde gevoel

met een 8 een voorn vangen is geem moer aan .

karperen gewoon met je penhengel blijven doen  en lekker jagen met je 3#

Freek

Ik heb dezelfde reel en een Inspire GS #3 hengel erbij... dat is toch het mooiste wat er is?! maargoed prachtige hengel voor een leuke prijs... voor de mensen die nog een #3tje zoeken.... ik zeg doen!

ps. zonde dat je hem weg doet... ik zou gewoon sparen voor een hengel erbij in plaats van een 3 wegdoen voor een karperlat... ik had voorheen nog geen #3... ging ik met mijn #6 eens voorn vangen... soms vliegen die voorntjes gewoon door de lucht als ze net je vliegje pakken wanneer je opnieuw wilt gaan werpen... met een 3tje gebeurt dat tenminste niet zo snel haha:p

Bekeerling

Deze mag op slot aangezien de #8 nu voorlopig buiten bereik ligt en ik de #3 gewoon blijf gebruiken.

Bedankt voor jullie wijze woorden mensen  :)
Zoals ik elders al zei ga ik gewoon de focus op het leren vliegvissen leggen komende maanden en zodra we dan terug zijn van vakantie ga ik stevig sparen zodat ik volgend jaar voorjaar een winkel in kan lopen en kan zeggen:"ik zoek wat mooie vliegvissetjes, prijs doet er niet toe"  8)  ;)