Aantal hengels moet minder worden...

Started by A{b}r{a}xa{s}, October 27, 2012, 09:31:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Flextec Streamtex 4-delige 9feet hengel voor #5 lijn - nieuw, incl. sok en tube - (nieuwprijs €105,00) prijs : €75,00 (excl. verzendkosten - afhalen/uitproberen kan ook)
(Plastic van de kurk gehaald en kwartiertje mee geworpen - was een impuls aankoop)

LOOP Evotec 3-delige 9feet hengel, MF actie, voor een #4 lijn, inc.l sok en tube, in perfecte staat - (nieuwprijs €319,00) prijs : €200,00 (excl. verzendkosten - afhalen/uitproberen kan ook)

Snowbee Diamond 3-delige 10feet hengel voor #3/4 lijn - zgan, incl. sok en tube - (nieuwprijs : ~€125,00) prijs : €80,00 (excl. verzendkosten - afhalen/uitproberen kan ook)
(Plastic van de kurk gehaald en kwartiertje mee geworpen - was een impuls aankoop)

LOOP Evotec 3-delige 9feet hengel, Fast actie, voor een #6 lijn, incl. sok en tube, zgan, in perfecte staat - (nieuwprijs €319,00) prijs : €200 (excl. verzendkosten - afhalen/uitproberen kan ook)


JOLP

Dag Bas,

Een psychotherapeutische behandeling "Impulsbeheersing"  ( De Viersprong) lijkt mij op den duur goedkoper. Er ook vanuit gaande dat het controle verlies binnen deze hobby slechts het topje van de ijsberg van je gehele leven is. Handelen vanuit een impuls kan grote problemen veroorzaken op vele gebieden. Ik wil je daarbij nog attenderen op het gaan dragen van een roze overhemd tijdens een forumdag waardoor je ook speciale aandacht kreeg, aangenomen dat dit niet de bedoeling was. Voor de verkoop mag je hopen dat er meer patienten met een mindere impulsbeheersing zijn.

Succes John

Team

En dan zijn er ook nog altijd die TENKARA hengels, ik geloof dat we Bas maar bij de sponsoren moeten zetten.

onder de naam ABRACADABRARODS, als je ze nu weggeeft kunje geen nieuwe meer kopen, anders koop je van dat geld toch weer andere hengels, die je dan ook weer met verlies verkoopt

Ton Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

Gerrit72



OOOOOOOOOOOoooooh, jullie zijn wel hard voor onze Bas  ;D (maar t'is wel humor :))
The only difference between men and boys is the price of their toys.

hendri

ja jammer he 3 delig. wel mooie stokkies.

willyzuid

net een impuls aankoop weten te voorkomen ;D

Hilco

Ja die Tenkara hengeks zou ik ook weggeven (aan mij )  ;)

Team

De prijs die Bas vraagt is bijna voorniets

NUNC  AUT  NUNQUAM

A{b}r{a}xa{s}

@John : 'k ben al blij dat ik soms iets impulsief doe, meestal is dat heel anders...  ???
@Team : de markt moet in beweging blijven toch
@Gerrit : ik kan wel iets hebben hoor :)
@barbless : kwestie van zuinig zijn (zitten mooie stokken bij !)
@Hilco : wie weet kunnen we iets regelen ;) (spreek je 10/11!) lol

...en toch denk ik dat ik ze maar op Marktplaats drop, scheelt een hoop reacties

A{b}r{a}xa{s}

afh van de hengel(s) heb ik ook nog wel een aantal 'bijbehorende' lijnen/reels

drefter

Zit aan die #4 loop te denken ik heb die #6 al en vind dit een super hengel.
Maar ik denk nog ff  maar er is interessen  gewekt

Gr Martin

bij

Ik zou wel een #4 willen hebben die aan elkaar blijft tijdens het werpen, alleen het leven met 5 blagen is op dit moment al duur genoeg. Jammer


A{b}r{a}xa{s}

de LOOP Evotec #4 hengel is verkocht, de anderen zijn er nog

drefter

Yep

En blij dat de jarige er mee is.

Gr Martin

peter

Ik voel een Taart met kaarsjes aankomen .....................................
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

A{b}r{a}xa{s}


peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

A{b}r{a}xa{s}

das wel lekkerder he :)

(vandaag mag ik zondigen vind ik.... lekkere hapjes geregeld voor vanavond én gebak mét slagroom) lol

peter

Je heb helemaal gelijk moet je alleen nog iemand om het samen op te eten of............
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

A{b}r{a}xa{s}


peter

kijk dat bedoel ik

als het maar lekker en gezellig was
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

A{b}r{a}xa{s}

bump

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on October 27, 2012, 09:31:08
Flextec Streamtex 4-delige 9feet hengel voor #5 lijn - nieuw, incl. sok en tube - (nieuwprijs €105,00) prijs : €75,00 (excl. verzendkosten - afhalen/uitproberen kan ook)
(Plastic van de kurk gehaald en kwartiertje mee geworpen - was een impuls aankoop)

LOOP Evotec 3-delige 9feet hengel, MF actie, voor een #4 lijn, inc.l sok en tube, in perfecte staat - (nieuwprijs €319,00) prijs : €200,00 (excl. verzendkosten - afhalen/uitproberen kan ook)

Snowbee Diamond 3-delige 10feet hengel voor #3/4 lijn - zgan, incl. sok en tube - (nieuwprijs : ~€125,00) prijs : €80,00 (excl. verzendkosten - afhalen/uitproberen kan ook)
(Plastic van de kurk gehaald en kwartiertje mee geworpen - was een impuls aankoop)

LOOP Evotec 3-delige 9feet hengel, Fast actie, voor een #6 lijn, incl. sok en tube, zgan, in perfecte staat - (nieuwprijs €319,00) prijs : €200 (excl. verzendkosten - afhalen/uitproberen kan ook)



A{b}r{a}xa{s}


A{b}r{a}xa{s}

kom hem een keer uitproberen zou ik zeggen :)

Beertje

Goeie actie Bas,iemand moet toch de economie gaande houden!!!
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.