(Prijs verlaagd...) Te Koop Winston B2X 9 1/2 voet aftma 5...

Started by Sieger, March 01, 2012, 17:43:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Te koop een gebruikt maar prima Winston B2X 9'6" ( 9,5 voet) aftma 5.... De hengel heeft een groene carbon reelhouder en een fightingbutt. Het is een 'fast-action' hengel, maar absoluut geen strakke bezemsteel... De hengel heeft normale gebruik sporen (krasjes waar de delen in elkaar schuiven en wat verfspatjes van de reelhouder af) en is verder in goede orde... Weg omdat... tsja plaatsmaken voor wat anders...







Nieuwprijs was € 659,00 mag weg voor € 275,00   € 250,(vaste prijs excl verzenden...)


Sieger

ben

Vraagje Sieger,hoeveel hengels heb je eigenlijk Sieger, en hoeveel ga je er nog verkopen???

Sieger

#2
Ik heb een tijdje het een en ander uitgeprobeerd, maar wil daar nu echt mee stoppen ( ::) )... Vandaar dat ik weer het een en ander aanbied..

Er staan ook nog een aantal advertenties op

Een Schukken Splitcane hengel : http://link.marktplaats.nl/536311572

Een ATH reel : http://link.marktplaats.nl/536309529

Een Orvis Mach VI reel : http://link.marktplaats.nl/536322396


Sieger

ben

Ik heb zelf nu 6 vliegvishengels, waarvan ik er vier gebruik, een Flextec Streamtec #4, een Snowbee Diamond #5, een Scott G2 #6 en een Sumo Distance XS #7/8, ik heb nu te koop en onbekende Blauwe#4 +/- 34 jaar oud en een Silstar #4 12 jaar oud, Wie Bied???? Oh Ja Vliegvissen wordt steeds mooier!!!!

Useless

Snap 't niet. Wat moet je met zoveel reels en hengels. Je kunt toch maar met 1 hengel tegelijk vissen? ( ::) ::) ::))

vliegvisgek

 ;D ;D ;D ;D ;D ja dat snap ik ook niet succes met de verkoop sieger ik kan er geen afstand van doen ookal gebruik ik sommige nooit :'(

Sieger

Snap het ook niet, daarom gaan ze ook weg....

Kan me nog zo'n hok met een rekje van iemand anders herinneren.... ;)



Sieger

Gert

Quote from: Useless on March 01, 2012, 20:33:06
Snap 't niet. Wat moet je met zoveel reels en hengels. Je kunt toch maar met 1 hengel tegelijk vissen? ( ::) ::) ::))

Waarop ik dan altijd zeg: jij hebt thuis zeker ook maar 1 boek, en 1 CD.... ;D

ben

Leuk hoekie Sieger, heb zelf de Hengels in de Koker in de auto of in de Garage!!

Sieger

Is niet mijn hoekje maar van Useless...  ;D Iets met de Pot verwijt de Ketel....  ;D ;D


Sieger

Useless

Quote from: Sieger on March 01, 2012, 20:53:17
Is niet mijn hoekje maar van Useless...  ;D Iets met de Pot verwijt de Ketel....  ;D ;D

AUCH  ;)

Sieger

Quote from: Useless on March 01, 2012, 21:07:19
AUCH  ;)

;D

Maar euh... ik heb dus het e.e.a. in de aanbieding....  :)


Sieger

Wilco

Quote from: Sieger on March 01, 2012, 21:35:47
;D

Maar euh... ik heb dus het e.e.a. in de aanbieding....  :)

vertel......je hebt mijn aandacht  ;D ;D ;D

Sieger

#13
Quote from: Wilco on March 01, 2012, 21:39:21
vertel......je hebt mijn aandacht  ;D ;D ;D

Nou dit dus en nu graag on topic blijven....  ;)

Te koop een gebruikt maar prima Winston B2X 9'6" ( 9,5 voet) aftma 5.... De hengel heeft een groene carbon reelhouder en een fightingbutt. Het is een 'fast-action' hengel, maar absoluut geen strakke bezemsteel... De hengel heeft normale gebruik sporen (krasjes waar de delen in elkaar schuiven en wat verfspatjes van de reelhouder af) en is verder in goede orde... Weg omdat... tsja plaatsmaken voor wat anders...

Foto's worden morgen gemaakt en geplaatst...

Nieuwprijs was € 659,00 mag weg voor € 275,00 (vaste prijs excl verzenden...)




Sieger

ben


Sieger



Sieger

Sieger



Sieger

Sieger



Sieger

John

Quote from: Rob van H. on March 01, 2012, 21:12:01
ben ik blij dat ik geen foto van dat rommelhok heb! kom ik ook niet in de verleiding hem te plaatsen!  ;D ;D

Foto!!!!! Zien..... ;D ;D

Sieger

#19
Dit is dus nog steeds te koop... :

Te koop een gebruikt maar prima Winston B2X 9'6" ( 9,5 voet) aftma 5.... De hengel heeft een groene carbon reelhouder en een fightingbutt. Het is een 'fast-action' hengel, maar absoluut geen strakke bezemsteel... De hengel heeft normale gebruik sporen (krasjes waar de delen in elkaar schuiven en wat verfspatjes van de reelhouder af) en is verder in goede orde... Weg omdat... tsja plaatsmaken voor wat anders...








Nieuwprijs was € 659,00 mag weg voor € 275,00 (vaste prijs excl verzenden...)


Er staan ook nog een aantal advertenties op Marktplaats...

Een Schukken Splitcane hengel (€ 350,00 ex verzenden) : Voorlopig gereserveerd... http://link.marktplaats.nl/536311572







Sieger

Sieger

De Orvis is verkocht... de Schukken voorlopig gereserveerd...


De Winston is nog in de aanbieding...!


Sieger

Sieger

Alles weg, gereserveerd of terug in de kast....


Sieger