Gratis vliegen voor een nieuwe vliegvisser!

Started by wouter veuger, August 18, 2014, 22:15:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wouter veuger

Beste forumgenoten,vanavond na het binden heb ik mijn nimfen doos eens uitgezocht,en aangezien ik meestal toch met een aantal vaste patroontjes vis,heb ik een aardig plukje over die ik zelf niet gebruik,misschien niet allemaal moeders mooiste,maar vangen zullen ze doen.

Nu zijn er de laatste tijd best wel wat nieuwe forumleden die onze mooie hobby ook hebben opgepakt,en het leek mij een goed plan om deze vliegen aan een van jullie te doneren.

Dus ben jij een van die nieuwe vliegvissers die best wat vliegjes kan gebruiken,stuur mij even een pb tje,dan stuur ik ze op.

Het zijn er een stuk of 40,nimfen en een paar natte vliegen:

Kruijff

Gr Ed

wouter veuger

ze gaan bij laurens zwemmen!,ik stuur ze je zsm op,mooie vangsten gewenst ermee!

Laurens86

Helemaal super!
Ben er erg blij mee. Zodra ze binnen zijn ga ik naar de waterkant.
Gelukkig is voor mij de vakantie net begonnen.

Groet Laurens

Scaramouche

Strakke actie Wouter!

Die roze grubs zien er trouwens erg smakelijk uit. Waar heb je die op gebonden?
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Hilco de Visser

kunnen we dit niet "sticky" maken?   dat is het een blijvend goed initiatief  ::agree::

wouter veuger

@ frank:ik weet het niet heel zeker,maar dat garnaalpatroontje is dacht ik op een emerger haakje van AM.


HappyFisherman

Quote from: Hilco de Visser on August 19, 2014, 19:35:32
kunnen we dit niet "sticky" maken?   dat is het een blijvend goed initiatief  ::agree::

Alleen zo jammer dat je van de meeste mensen die vliegen krijgen niets terugleest...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

Quote from: HappyFisherman on August 20, 2014, 08:41:13
Alleen zo jammer dat je van de meeste mensen die vliegen krijgen niets terugleest...

Helemaal mee eens Happy
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hilco de Visser

misschien als je dit topic sticky maakt is het ook makkelijker voor de ontvanger om te reageren ..............??

Hilco de Visser


wat een toeval  ;D


Quote from: bij on August 20, 2014, 19:22:31
Beste mensen weer terug van drie weken zuid-fr. Tijdens mijn vakantie een diverse malen lekker gevist op de Gardon en diverse kleine visjes mogen vangen met kleine drijvende vliegen. mannen nogmaals bedankt voor het opsturen van de kleine vliegjes.