nieuwe verslaving!

Started by merijn1982, November 15, 2014, 22:06:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

merijn1982

Het spelletje waar ik zo verslaafd aan ben geworden!

http://vimeo.com/m/88281406
Tight lines!!

Hilco de Visser

leuk man dat je er zo van kan genieten ..................heb je er ook een beetje de tijd voor?

Bert J.

Geweldige film, wat een bakken van snoeken! Ik vis amper op snoek, maar dit is wel heel gaaf!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Arno

he Marijn dan moet je volgend jaar eens een paar keer op de zeebaars gaan heb je er voor de zomer ook een verslaving bij
wat zijn die aanbeten hard en wat vechten doen die dingen.

of niet BertJ

Gr Arno

Gerrit59

En waar je 'm ook vangt: het is en blijft een super vis!

merijn1982

Ja momenteel wel hilco, maarja altijd te weinig he:-)

Ja bert. Echt kicken he?! En de aanbeten kunnen zo hard zijn:-) en deze snoeken zijn ook gewoon sterk! Prachtig!

Ja arno dat was eigenlijk afgelopen seizoen al de planning maar is er nooit van gekomen. Wie weet komend jaar! En hen in de zomer de karpers, geen harde aanbeten maar wel harde runs!!
Tight lines!!

Gerrit72


Geweldige film! Mooie Nederlandse big mama's.
Gezien jouw woonplaats en dat je in bezit bent van een bellyboat, zit jij goed Merijn!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

wouter veuger

Mooie film met prachtsnoeken!

Zelf vanochtend sinds een poosje weer eens de polder in geweest met de streamerlat,een paar super mooie aanbeten gehad,en naast een paar lossers ook 2 mooie gevangen,grootste was 80 cm wat voor hier in de polder een mooie vis is.

HappyFisherman

Ik had voor vandaag plannen gemaakt een stukkie rivier af te flipperen, maar om van boven nu net zo nat te worden als van onder...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

merijn1982

Ja gerrit. Heb ideale uitvalsbasis hier.

Ja wouter dat is voor de polder een mooie maat! Al zijn de meeste op het grote water niet groter hoor.. zitten alleen wel paar goede uitschieters
Tight lines!!

Plantje

Die aanbeten geeft inderdaad een flinke adrenaline stoot! Nog even en we mogen weer!

Edwin weet ze wel te vinden! En die grote snoeken komen volgens mij vooral op het grote water voor. Persoonlijk vind ik dat slootjesvissen mooier. Dan maar wat kleinere vissen ;)

Nigel

Momenteel heb ik er het materiaal nog niet echt voor.. Momenteel is mijn 7 de zwaarste lat in mijn bezit.. Gaan we een keer samen met de bellyboot merijn??


Sent from my iPhone using Tapatalk

FSCHAMP

Nigel, wat is er verkeerd met een #7.

Ik heb heel veel met een #7 op snoek gevist en met EP streamers is dit perfect te doen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

Ach Gino, maak je niet druk, ik vang snoeken van rond de meter op een 2gr. spinhengeltje, dat vinden ze ook onvriendelijk :o
Die sukkels denken dat je dan langer met een snoek bezig bent ;D feit is dat die snoek dan helemaal niet weet dat die vast zit, met een zware pook worden ze veel bozer!
Maar goed, ik zal wel weer een domme 'Schreineriaan' zijn ::)

Nigel

Om een eindeloze discussie te vermijden hou ik mijn mening ff voor me.. Teamen we een x up merijn?


Sent from my iPhone using Tapatalk

wouter veuger

Quote from: MarcelN on June 03, 2015, 21:06:29
Ach Gino, maak je niet druk, ik vang snoeken van rond de meter op een 2gr. spinhengeltje, dat vinden ze ook onvriendelijk :o
Die sukkels denken dat je dan langer met een snoek bezig bent ;D feit is dat die snoek dan helemaal niet weet dat die vast zit, met een zware pook worden ze veel bozer!
Maar goed, ik zal wel weer een domme 'Schreineriaan' zijn ::)


dat is natuurlijk een totaal idiote vergelijking.

in de polder vind ikzelf een 2 grammer met een 12/00 nylon lijntje al overdreven licht en niet echt verantwoord,het lijntje hoeft maar 1 keer ergens tegenaan te schuren,en het is klaar.


op goot water heb je

1:dieptes waar de vis naartoe kan,dat heb je in de polder niet.

2: de betere stekken zijn taluuds bezaaid met mosselen en dergelijken,daar wil je de vis niet hebben,daar kun je nooit genoeg druk zetten met een #7 en al helemaal niet met een 2 grammer.

3:in de polder is een metervis die in 99% van de gevallen niet zwaarder zal zijn dan een kg of 7/8 een uitschieter.
op groot water zijn de uitschieters 115 of 125 cm lang,deze vissen wegen zomaar tussen de 12 en de 20 kg.
dit stop je niet af met een #7.

in de polder kun je prima met de #7 aan de gang,doe ikzelf ook als er weinig wind is,anders pak ik gewoon de #9.
op groot water is het gewoon te licht.





merijn1982

Nigel! Sorry voor late reactie.. kom hier niet zo veel meer. Maar moeten we zeker doen!! We hebbem elkaar ook op fb toch?! Hebben we via die weg wel ff contact ( messenger ) en een #7 is wel licht maar we gaan er gewoon voor:-)
Tight lines!!

Nigel

Top.. We contacte!


Sent from my iPhone using Tapatalk