Welkom Barry.k

Started by Vliegvissers.nl Team, April 02, 2019, 06:40:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Barry.k welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Barry.k

Hoi allemaal,

Ik ben Barry 30 jaar en woonachtig in de hoeksewaard.
Rond mijn 10e jaar heb ik een vlieg hengel gekregen en na een aantal bomen versierd te hebben is die in de kast verdwenen tot dat ik hem een weer of 4 geleden zag staan tijdens het opruimen een #3/#4.

als fanatieke roofvissen lijk het me een mooie uitdaging om te gaan vlieg vissen in de gesloten tijd. Omdat ik al streamers maakte voor de ultralight hengel ben ik ook begonnen met het binden van nimfen en vliegen en ik voel een nieuwe koorts stuip aankomen ;D.

Ik hoop hier in een korte tijd zoveel mogelijk informatie op te doen en technieken te leren en natuurlijk ervaring te delen!

Groet!

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

 ::welkom:: op het forum en nog veel lees en schrijf plezier.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gerrit59

Welkom op dit forum!

Gerrit

Th vd Poll

Barry, welkom en veel plezier op dit forum.

Herman

Welkom en veel plezier!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..