terug als sponsor... Muddler.nl :)

Started by A{b}r{a}xa{s}, September 14, 2014, 20:01:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

markpiet

Ik had 1 van de laatste 2 delige snoekstokken besteld. Helaas was er iets mis gegaan met de post buiten de schuld van Muddler om.
Gelukkig kreeg ik keurig een telefoontje dat het wat later werd. Ik was al geen moment ongerust maar nu zeker niet meer.
nog niets gehad en nu al prima service.  ::goodjob::
groeten van Mark
><((((0>

hannus

tsja, TNT en GLS zijn hier kind aan huis, DPD zou vrijdag leveren en kwam niet opdagen, net geweest, hij zei dat ze vrijdag geen tijd hadden..... , klacht ingediend maar we weten het wel he

hannus

oh ja, de twee pike fly's zijn dus vandaag verzonden in plaats van de geplande vrijdag.

Joost S.


hannus

ik stuur ze nog eens Joost,
sinds 2006 ben je geval 4,
waarvan 1 op marktplaats terug gevonden,
en 1 betrapt onterecht.

Joost S.

Hehe, ;-).

Ok, mocht ik het dubbel krijgen, dan stuur ik het terug, of ik betaal extra bij.

Hilco de Visser

ik heb wel vaker gedonder met DHL dus ik kijk er niet van op ...........


markpiet

Quote from: Cornico on September 29, 2014, 13:39:19
Een kinderhand is snel gevuld  ;D maar ik noem zo'n uitspraak een contradictio in terminis, anders gezegd: een tegenstrijdigheid in woorden.
Mijn zorgen waren al weggenomen nog voordat ik wist dat ik zorgen had. Dat noem ik toch service.
De hengel is trouwens vandaag aangekomen in goede staat.
De bezorgdienst was dan misschien vrijdag niet op tijd maar ze waren in de herkansing in ieder geval voorzichtig genoeg met dit pakket.

groeten van Mark
><((((0>

Joost S.

Ik maak me ook geen enkele zorgen hoor, ;-).

Maar het is dus met DHL? Ik zou denk als shop zijnde de kleine bestellingen, die gewoon door de brievenbus passen, in een envelope via de reguliere post versturen.

Is ook goedkoper. En blijkbaar een stuk sneller.

Ben nu aan het snoeken, dus het is niet zo erg. Vind het alleen lullig voor Hannus.