Met de Drie H's op De Ronde Bleek

Started by peter, August 27, 2011, 00:38:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter

Vandaag met H,H en H naar de Ronde Bleek als de weergoden ons goed gezind zijn ,kan het nog een spannende dag worden.

Heb er Reuze zin in naar de Kneiters voor de kromme #6/7 of de #7/8.

We zullen het meemaken en nu tukken
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Sieger

Veel plezier mannen... Haal ze omhoog daar...


Sieger

HappyFisherman

Als de 3 H's net zo goed vissen als de 3J's muziek maken wordt het een zwaar dagje ;D

Ben benieuwd!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

in dat geval heb ik ook medelijden met Peter, lol :) :)

aan de andere kant, mooi weer, goed gezelschap (zolang ze niet gaan zingen) ....wordt vast een goeie dag ;)

dartmayor

Als je net zo goed kunnen vissen als ouwehoeren dan vangen ze een hele boel.  8)
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

maurice

hoop dat jullie meer hebben gevangen dan ik vandaag.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

Geen P met de 3 Haas :)

was super weer.
scheelde dat we een pet op hadden :)
anders was er heel wat toupet gevlogen.


HappyFisherman

Quote from: Rossie69 on August 27, 2011, 23:37:48
Geen P met de 3 Haas :)

was super weer.
scheelde dat we een pet op hadden :)
anders was er heel wat toupet gevlogen.

Vangst?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger



Sieger

peter

#9
Het werd ook een zware taaie dag,om 9.00uur op de plek met bakkie na een lange rit,het weer was oke zou wat gaan  regenen maar dat viel wel toch ook een beetje zon gepakt,voor Herman begon het al goed ventiel lek van de BB ,na een beetje klooien niet te doen dus huren ,Hendri was natuurlijk weer de 1ste in de plomp,Herman erachteraan waadpak lek  ::) gelukkig had ie een reserve dus hij had de hoofdprijs,na een uurtje dobberen nog steeds niks geen tikke ,later H3 een aanbeet dwars door 21/100 alles weg ik zelf kreeg een knappe eraan voor effies shit,Henkie had wel geluk alleen niet de maat die we zochten dikke veertiger,uiteindelijk had ie er twee ,Herman had nog een losser hij zei al ga niet mee om te vangen HaHa maar op het einde vlak voor de kant pakt ie nog een leuke,ik had ook nog een mazzeltje aan het eind van de plas een lekkere beuk op mijn # 7 met een Mudler met als resultaat ff flink stoeien met een 66 cm hele dikke Forel echt helemaal kicken iedere keer weer door slip gieren hup de diepte induiken,(heb er nu ook goed last van in mijn boven arm)(zeur :P)maar ff naar de kant gepeddeld om hem te landen hij was te vet om hem goed te pakken(het kwijl liep bij de Drie H's de mond uit HiHi).H3 kreeg daarna een dikke 47cm aan zijn Boobie later pakte hij nog een kleintje,om 5.00 uur vonden we het welletjes nog ff een bakkie om de toch heel leuke dag af tesluiten een beetje ouwehoeren met de eigenaar over de plas waar toch zo'n 2500stuks forel in rond zwemt die ik niet gezien heb ,wehadden erwel een paar meer willen vangen in de 6,5 uur .maar dat zat er niet in .

Maar Henk,Hendri en Herman bedankt voor de weer gezellige dag met zijn vieren

ps foto's volgen nog
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

harlin

Mooi kort en bondig verslag van een hele dag vissen Peter.
Zie uit naar de foto's.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

scheelt die hebben we niet hahaha.


A{b}r{a}xa{s}

ook niet van die kanjer van 66cm ??

Herman

Heb ff problemen met het geheugenkaartje voor de foto's.....
Komt nog wel dus.

In ieder geval PHH dnak voor de gezellige dag. Gelukkig was ik in staat om te kijken of ik mijn spulletjes nog voor elkaar heb. Het reservewaadpak kan dus gebruikt worden voor het snoeken (is lekker warm) of in de kliko. De BB moet gerepareerd worden en mijn ego is gelukkig nog niet geheel kapot (vangst op het einde is wel goed voor t zelfvertrouwen op putten).

last but not least: Peter bedankt voor t goddelijke vocht uit Purmereutel. Mocht gelukkig zelf ook nog een slokje hebben, machtig spul!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rossie69

oke hier al een plaatje van ? 



;D

en als laatste Herman natuurlijk,lange dag voor hem :)


hendri

om het nog wat spannender te maken!!


;D ;D

christianvt


peter

#19
Van mij dan ff een paar Fotootjes.
:P    :P   :P



8)   8)
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

peter, je heb ook foto's in de mail he! ook je eigen monster. 8)

peter

Lees je mail dat weet je het  8)

Plaats ze maar of moet ik het ff uitlegge :o
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

ok, dan zal ik de mensen hier ff uit de spanning halen.
klein momentje de foto's komen er aan. ;)

Rossie69

hahaha peet hoe doe jij het dan ?  :P

link hoor

hendri

peter met zn monster!






wat ik zelf wel appart vond, dat waren de eerste 2 aanbeten die ik had.
1e aanbeet, ik krijg een tik op mn booby maar niet genoeg om op te reageren. dus ff 2 felle strips en ja hoor dikke beuk! sla aan en voel nix meer vlieg er af, 21/00 kats door midden!
poosje later krijg weer een beuk op mn booby, sla aan voel weer nix. blijkt weer mn tippet dwars door midden. nu moet niet gekker worden dacht ik nog, ff later bleef mn tippet wel heel en dus toch 2 vissen gevangen. in totaal zon 7 aanbeten gehad, maar heel voorzichtig.

verder mooie plas, maar tis wel een eind karren voor een forellen plas. ok dr zit hele mooie vis, maar als ik mag kiezen sta ik liever aan het ovm. is voor mij even ver rijden, maar toch een stukje echter en vele malen mooier!

wel lekker sterke en vooral mooie vis op de ronde bleek.