Wat een leuk forum

Started by FrancoisCKX, April 24, 2015, 20:51:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrancoisCKX

is dit. Ik zat met een vraag over droge vliegen, stuurt een forumlid (wiens naam hier niet genoemd zal worden maar die begint met een M en rijmt op Wies) mij zomaar "een paar" vliegen om eens wat dingen uit te kunnen proberen. Superactie, M wiens naam rijmt op Wies! [emoji106][emoji182]

MarcelN

Kijk, dat is nu eens een leuke reactie ::goodjob:: M...wies doet heel veel voor beginners, maar er zijn erbij..... :-\ hoor je nooit wat van >:(

FrancoisCKX

#2
Treurig, toch? Vooral voor die mensen zelf. Stel je voor dat je zo door het leven moet, wat mis je dan veel...

goswit

Is het  zo erg dat je door de bomen de bus niet meer kan zien ?. ;)
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

FrancoisCKX


Quote from: goswit on April 24, 2015, 22:31:20
Is het  zo erg dat je door de bomen de bus niet meer kan zien ?. ;)

Ik weet niet zeker of ik snap wat je bedoelt, maar als je vraagt of M...wies er voldoende gestuurd heeft, zou ik zeggen: kijk zelf maar.



Laten we zeggen dat ik even voort kan met uitproberen [emoji41]

bij

kijk zijn leuke aantallen om te proberen. En toch aardig van de gulle gever.

Raymond

Dat is super top van M...!!!  ::goodjob::
::wtf::

FrancoisCKX


Quote from: bij on April 26, 2015, 10:23:12
kijk zijn leuke aantallen om te proberen. En toch aardig van de gulle gever.

Superaardig, volgens mij [emoji106]

HappyFisherman

En dan pas geleden nog beweren dat ie dat niet meer zou doen die Palominoprutser ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FrancoisCKX


FSCHAMP

Yep, ik heb van hem eens een reeks snoekstreamers gekregen en ik heb er al snoeken mee gevangen.  Inderdaad M......Wies is inderdaad een fijne kerel. Ik had er zelfs niet omgevraagd, maar het was toch fijn.

::top::
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Plantje

Leuk, dat hier ook nog even gemeld wordt dat mensen er blij mee zijn.

En nu vissen met die hap en dan foto's plaatsen van de vissen die je met deze vliegen gevangen hebt!

Top actie "M"!

Herman

Prachtige actie en reactie! Nu nog de foto's!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

FrancoisCKX

#13
De eerste footo's zouden die van twee vliegen hoog in een boom moeten zijn [emoji15]

Gisteren een paar uurtjes op pad geweest, niks gevangen behalve takken en flap. Wel twee grote karpers/brasems gezien die het veel te druk hadden met hun libido om mijn vliegen op waarde te kunnen schatten. Mooie stek, maar over een paar weken onbereikbaar, vrees ik.  Het riet stond nu al 30cm. hoog.

Rossie69

 ;D geen haar op zn hoofd die daar nu aan moet denken.
en toch doet die wies dat maar mooi toch.

::goodjob::