Kvennan Fly Fishing

Started by Koen, March 24, 2012, 15:57:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cornico

Weet je het zeker Koen?
Wanneer dit zo blijft, ga ik eerst maar eens naar Koppang of Elverum.
Daar lijkt het betere weer wat eerder te arriveren.
Succes in ieder geval en misschien zien we elkaar nog wel.

Bone F

Koen
Ik zou absoluut voor Kvennan gaan. Daar heb je bij de camping een stuk "No Kill" en daar kun je goede zaken doen. Vanaf de camping(oever) is het gratis vissen. Als je vanaf de camping een stukje stroomafwaarts gaat, in de no kill zone, ligt in het midden een soort eilandje, waar direct stroomafwaarts de twee stromen elkaar ontmoeten in die stroomnaad dus.................bingo! Op de camping werk(te) Hein die ook gidst(e). Deze info is van een paar jaar geleden maar er veranderd daar niet zoveel volgens mij. In Koppang kon ik ze nauwelijks aan de schubben komen maar daar wordt volgens mij wel de meeste reclame voor gemaakt. Overigens de Glomma..............super mooi stuk water en je kunt er ook nog een "moosie" tegenkomen!

alvast veel (voor) plezier,

Frans

Cornico

Quote from: Bone F on June 12, 2012, 23:17:25
Op de camping werk(te) Hein die ook gidst(e). Deze info is van een paar jaar geleden maar er veranderd daar niet zoveel volgens mij.
Dat je de verleden tijd gebruikt is maar goed Frans ;D
Komt meer overeen met de werkelijkheid.

Rossie69

Maar Hein woont toch in Noorwegen.
of heeft ie nu,een ander stekkie gevonden ?

Hij heeft wel is lezzingen gegeven,op de club bij ons.


Cornico

Vorig jaar ben ik niet geweest, maar het jaar daarvoor zat hij niet meer op de camping en was 's morgens gedurende een paar uur beschikbaar in een kantoortje van Kvennan Flyfishing bij het winkelcentrum(pje) van Tolga.
Voor zover ik weet woont hij alleen gedurende het seizoen in Noorwegen.

Rossie69

Oke

zal Riny is vragen,hoe of wat.


Koen

Quote from: Cornico on June 12, 2012, 22:14:16
Weet je het zeker Koen?
Wanneer dit zo blijft, ga ik eerst maar eens naar Koppang of Elverum.
Daar lijkt het betere weer wat eerder te arriveren.
Succes in ieder geval en misschien zien we elkaar nog wel.

ja ik zag het al. Ach, ik zie wel :P Ik heb nog ff regen jackie van Rob te leen gekregen en heb een goed waadjas en een waterdichte tent met een Wales proof slaapzak. ik ben niet zo bang voor regen. Zolang de rivier maar niet over de camping begint te stromen haha  ;D