Welkom karelgol

Started by Vliegvissers.nl Team, December 18, 2010, 18:48:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo karelgol welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


karelgol

Misschien ook leuk voor de nieuwe leden om me even heel in het kort voor te stellen:
Karel Gol, sinds 1996 vliegvissen. Binden is niet echt mijn ding, hengelbouw en getwijnde leaders maken des te meer. Lid van de NNVV, dus ook regelmatig op Baggelhuizen te vinden, behalve nu met dat harde water.
Leraar (voertuig)techniek, maar vanwege de aanzegging dat misschien op korte termijn deze afdeling verdwijnt (of misschien alleen mijn baan) nu bezig bevoegdheid natuurkunde te halen, weinig vissen dus de komende 2 jaar.
Bezoek ook eens http://www.karelgol.tk , eens begonnen als hengelbouwsite, maar begin dit jaar ook andere doe het zelf vliegvisdingen toegevoegd. Gratis site, dus ik zou je aanraden iets van Adblock te gebruiken. Ben er achter gekomen dat de reclame de site zelf aardig in de weg zit.

Karel Gol