vervanger voor kamasan

Started by tomL, January 28, 2013, 18:13:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tomL

hoi

ik gebruik momenteel de B800 van kamasan voor mijn streamers maar zou deze willen vervangen
door tmc , weet er iemand welk type van tmc hier het beste voor is ? ( of eventueel van wizard )

alvast bedankt

Mvg Tom

Sieger



Sieger

Koen

waarom wil je die vervangen als ik vragen mag?

Ik gebruik ze zelf ook namelijk. Heb wel van TMC de 9394 in maatje 8 maar ik vind die haakbocht niet zo groot. Als je dus een body aan het maken bent verlies je wat haakboch en dat is niet zo handig vind ik :)

tomL

Quote from: Koen on January 28, 2013, 18:18:38
waarom wil je die vervangen als ik vragen mag?

Ik gebruik ze zelf ook namelijk. Heb wel van TMC de 9394 in maatje 8 maar ik vind die haakbocht niet zo groot. Als je dus een body aan het maken bent verlies je wat haakboch en dat is niet zo handig vind ik :)

ik zou deze willen vervangen omdat ik wat ga bestellen online, maar de site waar ik ga bestellen heeft geen kamasan beschikbaar,ik heb die persoon ook al gecontacteerd maar die kon mij niet verder helpen :(

@sieger    leuk schema, maar ik zie de B800 niet :(   , of ik begrijp het schema niet  lol maar in ieder geval bedankt  ::goodjob::

jelle

Quote from: tomL on January 28, 2013, 18:28:23
ik zou deze willen vervangen omdat ik wat ga bestellen online, maar de site waar ik ga bestellen heeft geen kamasan beschikbaar,ik heb die persoon ook al gecontacteerd maar die kon mij niet verder helpen :(

@sieger    leuk schema, maar ik zie de B800 niet :(   , of ik begrijp het schema niet  lol maar in ieder geval bedankt  ::goodjob::
op Ebay verkoopt deze kamasan ik heb er gister toevalig ook wat bestelverzendkosten vielen ook mee iets van €1,2
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens