Help! Het stinkt, ( nekken, veren, etc.)

Started by Kampie, December 10, 2012, 19:00:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kampie

Hallo!

Heb even jullie hulp nodig.
Ik ben een eenvoudige beginnende vliegbinder, nu heb ik een aantal nekken, veren en andere harige dingen, ziet er allemaal prima uit maar als ik het zakje open doe komt er een naar luchtje uit. Als ik het even goed bekijk onder een lamp zie ik geen beestjes ofzo.
Hebben jullie advies om van de geur af te komen. (enne dat het ook niet terug komt)

Vast bedankt!
Kampie,

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Waarschijnlijk Naftaleenkorrels.... Doet Veniard ook vaak los bij de veren in.... riekt ietwat vervelend....  ::)


Sieger

HappyFisherman

Spulletjes van Veniard gaan bij mij eerst een paar daagjes de schuur in om te luchten!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Kampie

Ja, dat is een goeie, waar ruikt het naar..., een beetje muffig vind ik.

Als ik er even aan uit ga dat het inderdaad een chemisch goedje is, kun je ook van die geur afkomen?
Laten luchten?

Nigel


HappyFisherman

Een beetje muffig... Je hebt wel te maken met dierlijk materiaal dat (uiteraard) ook na behandeling naar 'iets' blijft ruiken. Dat natte hond geurtje krijg je er nooit helemaal uit, of je moet er idd een zooi oplosmiddel bij in doen ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

jelle

niet druk om dat luchtje maken ,
het beschermd immers jou dure bindmaterialen
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

HappyFisherman

Quote from: Rob van H. on December 10, 2012, 20:23:02
wat is dat nou Bram...als jij een  ::scheet:: laat valt dat luchtje aan de veren in het niet!!!!

Dat van mij ruikt naar vers gemaaid gras, een zomerse regenbui in het bos en viooltjes!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Erwin

ff lekker wassen met hairconditioner. Ruikt het een stuk minder.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Kampie

Bedankt voor alle berichten!
Ben helemaal gersust gesteld!
::goodjob::