bugbond nog goedkoper

Started by jagoziva, November 17, 2012, 23:44:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

IK ben ook heel benieuwd,( K'heb al een B.B. lampje,€ 7,50)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Ron

Ik gebruik Bug Off en ik ben er zeer te spreken over.

Beertje

Erwin,heb je nu al een keer met dat nagel spul gebonden? ben wel erg benieuwd.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Erwin

Nee, het is nog niet binnen. Spul uit HongKong he?
Het uv lampje is er al wel. Zodra ik het uitgeprobeerd heb laat ik het weten. Misschien wel met een filmpie
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Erwin

 ;D
Ik hoor net dat het MET filmpje wordt...
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Inderk

Ik zit er ook al op te wachten.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Wilco

Ik heb een paar flesjes Topcoat besteld.......€5,- incl verzendkosten uit China. Daar kan je geen deuk aan vallen nou dat zul je ook niet. Op het flesje staat dat de Top coat met elke UV lamp uit te harden is hmmmmmmm niet dus.
Als je veel tijd hebt en een sterke UV lamp misschien maar niet met die van Bug Bond en ook niet die van Bug Of

Erwin

Tsja ik was er al bang voor met de Chinese rommel. Maar ja voor zo'n prijs trap je er toch steeds weer in. We zien het wel.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Beertje

#34
sorry Rob,ik word er blijkbaar ook nog blind bij. ;) ;) ;D ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

jagoziva

jongens ik ga ook naar de binddag en neem gewoon de troep van me vrouw mee, kunnen we het mooi uittesten.
Het zal mij benieuwen wat de verschillen zijn, het gaat mij erom dat we minder kosten maken voor onze hobby en toch hebben wat we willen.
Moet je natuurlijk niet je hengel in het water laten vallen want dan word het nog duur , maar dat is een andere topic  :'(

Wilco

Michel misschein een volgende keer je hengel insmeren met Watershed of Nanocatch. Werkt goed op de vliegen  ::nanana:: ::nanana:: dus waarom niet op een hengel.
Maar idd dat is een ander topic. ::lach::

jagoziva

en bedankt he dacht dat je een vriend was haha

Wilco

Deze was ook wel heel erg makkelijk. Zal het niet meer doen  8) 8) 8)

Erwin

Ik heb het flesje UV Topcoat ontvangen. Ik had ook een UV zaklampje op Dealextreme gekocht van 380 tot 400 nm maar dat voldeed niet. De topcoat werd wel hard maar pas na een paar minuten. Ik heb daarna een ander lampje geprobeerd wat ik nog had liggen. Deze geeft licht van 365 nm maar heeft niet veel lichtsterkte. De Topcoat wordt hier echter veel sneller mee hard. Ongeveer na 20 tot 30 seconden. Ik heb nu een sterker lampje besteld dat 365 nm afgeeft. Hopelijk gaat het uitharden dan nog sneller.
Na het uitharden blijft deze topcoat echter licht "tacky" zoals ze zeggen. Je moet hem dus of afnemen met alcohol waardoor het dof wordt, of lakken met nagellak.

En het filmpje is bij gevoegd. Niet altijd scherp helaas.

http://www.youtube.com/watch?v=dN4plLVBstc
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Wilco

Erwin,

Ik zal op de binddag die flesjes meenemen mag jij lekker o je vriendin oefenen ::KOOL::

Canadian_Streamdance

 bedankt voor het filmpje Erwin!!gaat inderdaad redelijk snel! toch ook maar eens overwegen om de "nep" versie te bestellen om het zelf eens te testen!
ga die topcoat die Michel zei eens proberen denk ik zal wel ongeveer hetzelfde zijn neem ik aan?
weten jullie waar je bug off koopt en wat daar de prijs van is aangezien sommigen daar ook lovende woorden over spreken!!

gr Wouter

Erwin

Bugoff kost op ebay rond de 8 engelse pond dacht ik. Schijnt inderdaad perfect uit te harden en plakt dan niet meer zegt men.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Ron

Quote from: Canadian_Streamdance on December 28, 2012, 16:31:01
bedankt voor het filmpje Erwin!!gaat inderdaad redelijk snel! toch ook maar eens overwegen om de "nep" versie te bestellen om het zelf eens te testen!
ga die topcoat die Michel zei eens proberen denk ik zal wel ongeveer hetzelfde zijn neem ik aan?
weten jullie waar je bug off koopt en wat daar de prijs van is aangezien sommigen daar ook lovende woorden over spreken!!

gr Wouter

Wouter hier is de link voor Bug Off

http://www.ebay.nl/itm/UV-LASER-UV-CURED-RESIN-THE-BUG-THAT-BONDS-FOR-FLYTYING-SPECIAL-OFFER-/370607745684?pt=UK_SportingGoods_FishingAcces_RL&hash=item5649f16a94

UV LASER + UV CURED RESIN "THE BUG THAT BONDS
prijs :GBP 12,99
Verzending:   GBP 3,30

Erwin

#44
Nou, ik had geen zin om eerst nog een buzzer te knopen. Dit was voor mij de snelste manier om de goedkope UV lak te demonstreren. Kopen is idd goedkoper.
Maar die site kende ik nog niet Rob. Thanx!
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Rossie69


gerrit

ja Henk voor dat geld wil je niet ziten te kuten 8)
en be dankt voor het delen 8) 8)

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

A{b}r{a}xa{s}

de haken zijn goedkoop, maar matig...vaak geen goedsluitende oogjes

Rossie69

zeehaken vindt ik wel oke.

vlieghaken vooral de droge zijn te zwaar.
zou toch,voor de iets betere merken gaan.