Vakantie 2011 in Tsjechie

Started by jelle, December 29, 2010, 11:37:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jelle

Voor de komende vakantie zit Tsjechië in de planning.
Het doel is het Reuzengebergte.
Natuurlijk moet ik ook aan de vrouw denken, dus stad in de buurt
Voor mij hoeft er alleen maar water te zijn in de vorm van beekjes en riviertjes of plassen.
Eerst maar zoeken en boeken
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Herman

Hey Jelle,
had je dit topic al gelezen: vissen in CZ
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

weerwolf

Dit huisje heb ik ook geboekt en Maurice volgens mij ook al.

Ben ff aan het googlen geweest en water is vlakbij en verder is er ook veel te doen in de regio.

Ik ga zelf in de week van 13 juni. Op het oude forum was een heel topic over de vergunningen aldaar.




Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

jelle

#3
In die buurt zoel ik het ook :D
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Herman

Ik heb net even het topic van het oude forum gedeeltelijk overgezet. Staat wel wat info in dacht ik zo!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

jelle

#5
nou ik heb de vakantie geboekt 6-20 augustus in vrchlabi
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

jelle

Hoe zit het eigenlijk met de verkrijgbaarheid van vliegbindmateriaalen in vrchlabi ::denken::
Bij gebrek is het wel handig om wat te kunnen kopen
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Gert

Quote from: jelle on February 05, 2011, 17:03:29
Hoe zit het eigenlijk met de verkrijgbaarheid van vliegbindmateriaalen in vrchlabi ::denken::
Bij gebrek is het wel handig om wat te kunnen kopen

De dierenwinkel/hengelsportzaak waar je je vergunning moet halen is ruim gesorteerd.

Sieger

als ik jullie verwachtingen zo lees, ben ik straks wel heel benieuwd hoe het was... Ik ken de streek van bergwandelen, maar vissen heb ik er nog nooit gedaan... Echt een prachtige omgeving en mooie mensen... FF een tip... draag een speldje (of zoiets..) met de Nederlandse vlag erop... helpt enorm en scheelt een hoop in de gastvriendelijkheid... Adersbach is een aanrader om te gaan kijken. Heel bijdonder die uitgesleten kalkrotsen..

Nu het verhaal over het vissen nog... ben benieuwd...


Sieger

Gert

Ik heb inmiddels ook een tripje geboekt naar Tsjechie, van 14 t/m 21 mei, dus dat is al snel :D
We gaan weer naar dezelfde plek als in 2004, in Nachod. We vissen dan hoofdzakelijk in de Metuje.

Groet,
Gert

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gert

Quote from: maurice on April 11, 2011, 16:33:26
veel plezier alvast Gert.

Ja, dank je :D
Ik had je een tijdje terug beloofd om ff uit te zoeken wat de beste stekken waren waar wij geweest zijn - dat blijkt dus 70 km verder naar het oosten te zijn als waar jullie heen gaan. Dus dat zal niet zo interessant zijn voor jullie, tenzij het daar helemaal niks is :o

maurice

vissen is gelukkig dan geen hoofdzaak.
maar weet wel dat er daar in de buurt ook mooi water is waar ook  mooie vlagzalm in zitten.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

maurice

en een keer 70km in de auto is ook niet zo erg, tenminste als het mooi water is met mooie vissen
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gert

Oke, dan hoor je het wel als we weer terug zijn of het de moeite is om een stukkie verder te rijden ;)

forel

wat ook goede rivieren zijn om vlagzalm te vangen zijn

Jizera bij    Zelezny Brod
metuje  in het Peklo dal
grote labe en de kleine labe

jullie zullen er geen spijt van krijgen wand ik ben er al twee keer geweest om te vissen .

jelle

Ik zal de stekken noteren in mijn domtom en mijn voordeel mee doen ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

maurice

blij dat Youri een kei is in het kaart lezen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gert

Oke, morgenochtend om 7 uur vertrekken we voor een weekje vissen in Tsjechie. Er zit geen Internetverbinding in het huis, dus helaas geen tussentijdse verslaglegging.

Groet,
Gert

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Veel visplezier Gert!!
Ik ben zeer benieuwd naar je verslag!
Wij gaan, met een 7 koppige Tight Lines delegatie, eind juni die kant op voor een weekje

Ik hoor en lees het wel

gr.

Jan
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}


DMeijer

Veel plezier, met vissen.  En geniet ze, van het lekkere bier, het goedkope eten. Ben benieuwd naar jou verhalen.