Marktplaats

Started by eendagsvlieg, December 22, 2013, 21:42:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eendagsvlieg

Beste vliegvissers,

Op marktplaats worden er regelmatig leuke producten aangeboden tegen een zeer scherpe prijs.
Bijvoorbeeld een nieuwe Hardy Greys GS2 vliegenhengel 9ft # 9 met levenslange garantie voor 145€ ( 4-delig).
Deze wordt aangeboden door Sies uit Roermond. Zijn er vliegvissers die ervaring hebben met deze leverancier.
Wil niet wantrouwend zijn maar dit soort aanbiedingen lijken te mooi om waar te zijn

Eendagsvlieg











Bert J.

Vismaat Dick A. heeft meerdere stokken bij hem gekocht. Geen probleem.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Ron

eendagsvlieg ik  heb deze bij hem gekocht Hardy Greys GS2 7ft #2.

Hij is te vertrouwen



eendagsvlieg

@ron
Mooie hengel en een mooie vis !

Bedankt voor jullie reacties, Bert en Ron.

Eendagsvlieg,

Twan

Ik en nog iemand hebben hier wel eens spullen besteld. De service is op zich goed, kan beter. Hij verkocht destijds, en misschien nog wel, veel flextec spullen. Over dit merk ben ik niet te spreken.  :o 2 reeltjes gekocht en konden beide na één jaar de prullenbak in. 1 hengel hier besteld. Top 2 keer gebroken. 1 keer netjes nieuwe top gekregen en 2de keer deed hij toch wel moeilijk, maar dat lag aan meerdere factoren. Maar na hem mijn ongezouten mening te hebben verteld over zijn handelen op dat moment heb ik toch een nieuwe top gekregen.

Service 6,5
Flextec -1.  ;D

Voor zover mijn mening...   

MarcelN

Mmmm ik heb ook veel Flextec hengels, maar ik verbaas mij erover hoe vaak jullie wat breken, ik bestel ze bij tacklediscount zelf, Sies verdubbelt de prijs oen.
Ik berg mijn hengels netjes op, loop er niet mee door de struiken of let goed op, doe ze ook niet tussen deuren dus...fijne stokkies hoor, gaan lekker krom.

Twan

Het was ook mijn eerste hengel en nooit eerder staan werpen met een vliegenhengel, dit speelt ook zeker mee. Nu ik beter kan werpen is de hengel ook niet meer gebroken  ;D. Hengeltje is op zich wel oké en gaat idd mooi krom. Reels daar blijf ik bij, flextec Aerotec bagger..

Twan

Ik zie de prijzen idd. Hij zet er aardig wat bovenop, destijds was hij goedkoper met de streamtecs.

MarcelN

Met reels moet je niet klooien, die moeten betrouwbaar zijn, hier Orvis, Danielsson en Hatch, gaat prima mits je de Orvis goed nakijkt qua smering/schoonmaken, maar da's met alles.
Leg voor de gein zo'n flextec eens naast een sage, ik zie geen verschil qua afwerking, oftewel je betaald 5-10x de garantie :-X het is een mooie copy van de Hardy Greys, ook niks mis mee.

A{b}r{a}xa{s}

zal binnenkort mijn hengels en reels ook eens in een lijstje zetten,
zijn er sowieso te veel en van actief gebruik komt ook al erg weinig.

Troutbuster

Wat heb je nog in de aanbieding Bas??

Ik hoor het wel

Prettige dagen

Gr

Jan
"Petri Heil"


Gert

Wat zoek je nog Jan? ;)

Troutbuster

Een goede 10 ft #7 Gert !!

3 of liever 4 delig

Vandaar dat ik mijn 9,6 ft #7 6 delige reishengel verkoop, maar ruilen tegen een kwalitatief gelijkwaardige #7 mag ook natuurlijk!!

Als jij, of overige forummers iets weten dan hoor ik het graag

Mocht dit niet lukken, dan ga ik voor een nieuwe Snowbee Diamond 10 ft #7

Gr

Jan
"Petri Heil"


Gert

Ik heb een Greys Platinum 3-delige #7, maar die is ook 9'6". Bevalt me goed moet ik zeggen.
Is het je om die 6 inch te doen? Of om het aantal delen of de actie?

Troutbuster

Het liefst 10 ft ja!
Middle to tip actie en als het ff kan 4 delig!

Maar ik ken die Platinum van Greys!

Prima hengel!

Gr

Jan
"Petri Heil"