welk merk leader/tippet?

Started by sebas-vh, March 22, 2011, 23:35:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

sebas-vh

Ik vroeg me af wat voor merk lijn jullie gebruiken voor je tippet en om jullie leaders mee te knopen?
Ik gebruik zelf Super G Line van gamakatsu. Eigenlijk nooit aan getwijfelt, maar ik zag in het topic: zelf geknoopte leaders zijn het beste! dat iedereen eigenlijk voor Stroft lijnen ging, terwijl de Super G Line een hogere trekkracht heeft..
Heeft dit een reden dat jullie de Stroft lijnen boven de Super G Line verkiezen? :)

Gr Sebas

A{b}r{a}xa{s}

ik wilde van Berkley af en nformeerde daarom een poosje terug naar andere veel gebruikte merken.
zowel G-line als Stroft lijnen werden ten genoemd.
voor mij is de keuze op Stroft gevallen zonder dat daar een speciale reden voor is/was

HappyFisherman

Same here. Vis nu een poosje met Stroft ipv JVS en dat bevalt me erg goed (ondanks die eerste aanbeet van zaterdag  >:()
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: HappyFisherman on March 23, 2011, 14:48:36
Same here. Vis nu een poosje met Stroft ipv JVS en dat bevalt me erg goed (ondanks die eerste aanbeet van zaterdag  >:()

tsja.... het is met een vlieg vissen en niet de vis laten vliegen bij het aanslaan ;)

Sieger

 ;D Speciaal die vissen die kwa gewicht lastig aan het vliegen te krijgen zijn... ;D


Sieger

Sieger

N.a.v. de diverse topics inderdaad ook stroft besteld...


Sieger

Rob van H.

Wat is dat nou Bram, ben je vlieginstructeur geworden??? ;D ;D

HappyFisherman

#7
Ik kreeg pas toen ik nog zo'n 2 meter lijn uit had een dikke aanbeet en ja, toen was het PATS :) Maar wel op een stuk 18/00 en niet op de 16/00 die daar nog onder zat.
En idd die 1,5 kilo wou niet vliegen! Wel lachen zo'n springende forel om je heen, maar liever gewoon gevangen...
Moet ik wel zeggen Bas dat mijn vliegje zich op dat moment wel IN het water bevond en niet in de boom AAN het water :D
Kan ik wel HOTF overnemen met kanttekening dat ook vissen zich mogen inschrijven voor de cursus vliegen HAHA

Edit:
Eindelijk gelukt! Had ik toch niet gezien dat internationale betalingen via die IBAN moet...
Vliegvissen is bevlogen vissen...