Welkom robby1958

Started by Vliegvissers.nl Team, July 09, 2014, 16:10:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo robby1958 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Plantje

Van Rob in een PB gekregen (als antwoord op mijn zwaar verlate welkomst bericht :) ) :
Ik heet Rob zoals misschien uit mijn gebruikersnaam al is te herleiden alsmede waaruit mijn geboortejaar is af te leiden. Ik ben woonachtig in de Bollenstreek (Sassenheim).

Ik ben een jaar of drie geleden met het vliegvissen in aanraking gekomen door een collega op het werk die mij een keer heeft meegenomen en de eerste beginselen heeft bijgebracht. Mijn eerste ervaring was dan met een streamer en een aftma 9. Na dit een aantal keren te hebben gedaan ben ik naar een lichtere (aftma 4/5) overgestapt, mede doordat mijn rechterschouder wat onwillig werd.
Uiteindelijk wilde ik een korte, echt lichte (6'4 ft # 2) en heb deze gevonden bij een van de sponsoren van dit forum. Met deze stok vis ik het liefst in de polderslootjes bij mij in de regio.
Ook heb ik een vliegbindsetje gekocht en wat attributen, maar dat is toch niet helemaal mijn ding.
Misschien dat dat nog wel eens gaat komen.

Sinds ik begonnen ben met vliegvissen laat ik mijn UL spinhengel vaker thuis, hoewel dat ook leuk vissen is.

Mochten er mensen in de omgeving wonen en het gezellig vinden om stekken te delen dan een PB'tje