Welkom RiverHunter

Started by Vliegvissers.nl Team, August 19, 2016, 20:08:13

Previous topic - Next topic

Vliegvissers.nl Team

Hallo RiverHunter welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)

RiverHunter

'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

RiverHunter

'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

Beertje

Het lijkt Heintje Davids wel! ;D :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

RiverHunter

Zijn vreemd bezig hier Beertje, ik zit nu al meer dan 10 jaar, maar nu word ik verwelkomt.

gijsie20

Wellicht je mail adres oid aangepast?

Plantje

Ik begrijp het ook niet. Ik zou je zomaar een welkomstmail sturen!

lambert63

Toch fijn dat er na 10 jaar iets aan gedaan wordt, had ook 25 jaar kunnen zijn ... Zilveren 😊
TL lambert63

Bert J.

Al 10 jaar hier? Knap! Dan was je vast de eerste hier!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

lambert63

Waarvoor zit je eigenlijk 10 jaar ?

MarcelN

Quote from: lambert63 on August 22, 2016, 20:38:02
Waarvoor zit je eigenlijk 10 jaar ?
Tja dat ligt een beetje gevoelig Lambert :-[
Ron is al diverse malen door de RVD gewaarschuwd en bleef maar doorgaan met zich uit te geven als de verloren broer van Wim-Alex.
Omdat hij het nu zelf ook niet meer zeker weet hebben ze hem zolang in de koepel ondergebracht mét internet, nu denkt hij weer dat hij een kundig vliegvisser is ;D
Niet op reageren dus ::blabla::