Verkocht : Te koop : Fario Jan Hengel 9'0 #7 5-delig

Started by FSCHAMP, January 15, 2014, 10:19:34

Previous topic - Next topic

FSCHAMP

Te koop :

* 2 Fario Jan Hengels 9'0 #7 5-delig

Nieuw prijs : 98 euro/stuk
Hengel is niet gebruikt, dus nog in nieuw staat. Plastiek zit nog rond het handvat.
Hengels, zit in een cordura koker, lengte koker is 68 cm en deze zitten op hun beurt nog in plastiek zak.
Reden van verkoop : het was een reserve hengel voor trips naar buitenland en liggen nu stof te happen
Ideaal voor een beginnende vliegvisser op reservoir of snoek en is zelfs een reishengel.
Vraagprijs : 55 Euro per stuk (excl. Verzendkosten) of 100 euro voor de twee (excl. Verzendkosten)

[attachment deleted by admin]
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

FSCHAMP

Grts
Gino

FSCHAMP

Grts
Gino