AM 8,6 ft aftma 2

Started by Kruijff, December 02, 2013, 20:19:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kruijff

Gewogen en voor mij (en mn techniek) te licht bevonden. Mag daarom weg AM 8,6 ft aftma 2 (incl eenvoudige 2/3 reel en goede lijn). Slechts enkele keren gebruikt..

Vraagprijs 75 euro

Gr Ed
Gr Ed

merijn1982

Ed

waar kom je vandaan? ik heb mogelijk wel interesse namelijk. mag ik vragen waarvoor jij 'm te licht vond??
Tight lines!!

maurice

Is een zeer fijn hengeltje Merijn. Het is dat wij inmiddels voorzien zijn van #2 hengels
::bbq:: ::proost:: ::proost::

merijn1982

Ja dat denk ik ook Maurice. Heb er al een paar keer naar gekeken op de AM site. Lijkt me erg leuke hengel. Maargoed je wilt 'm toch eerst even vasthebben voor je die beslissing maakt. Vandaar dat ik ff wilt weten waar hij vandaan moet komen en of ik dan een bezichtiging kan plannen met Ed
Tight lines!!

Kruijff

Je mail is beantwoord Merijn...

Gr Ed

Kruijff

Verkocht aan merijn. Veel plezier ervan!
Gr Ed

merijn1982

 :) hengel is er hopelijk voor het weekend nog. Kan ik ook lekker light aan de slag!! Maar ff stoppen met zonkers binden en ook een doosje 'klein spul' gaan knopen. Ben er benieuwd naar de hengel en zal zodra ik 'm getest heb mijn bevindingen ff posten!

Ed iig alvast bedankt!
Tight lines!!

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Kruijff

Quote from: merijn1982 on December 03, 2013, 16:33:14
:) hengel is er hopelijk voor het weekend nog. Kan ik ook lekker light aan de slag!! Maar ff stoppen met zonkers binden en ook een doosje 'klein spul' gaan knopen. Ben er benieuwd naar de hengel en zal zodra ik 'm getest heb mijn bevindingen ff posten!

Ed iig alvast bedankt!

Veel plezier ermee vent!

Gr Ed
Gr Ed

merijn1982

Tight lines!!

merijn1982

Vandaag is de hengel bezorgd. Wat een mooi hengeltje!! Mooi brytec reeltje erbij met een ivoor witte wf lijn. Kan niet wachten om ' m te testen. Helemaal happy!!
Tight lines!!

merijn1982

Het was er eigenlijk geen weer voor maar kon het niet laten om ff met me nieuwe hengel te testen. Het waaide bij vlagen erg hard wat het wel moeilijk maakte maar ben erg tevreden. Wat een lekker hengeltje om te werpen!! Heb het na tien minuten maar opgegeven ivm de wind. Maar kon 'm toch ff uitproberen. Ik ga nog veel plezier van deze hengel beleven!!!
Tight lines!!

golddigger

Het is zeker een fijne hengel ::agree::
Ik heb hem zelf ook en heb er voornamelijk in het voorjaar leuk voorn mee gevangen
Je Gaat er zeker lol aan beleven en leuke sport
Perry