Gezocht TFO Finesse #1 & #3

Started by LycoWico, November 24, 2013, 14:00:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LycoWico

Hallo,

Ik ben op zoek naar een TFO Finesse aftma 1 en aftma 3.

Mocht iemand er 1 te koop hebben dan hoor ik het graag. :)

Mvg,
Rico

weerwolf

waarom specifiek de TFO finesse?  Peeters verkoopt ze wel.........maar of ze hem willen sturen? ik heb er al 3 keer om gevraagt en het maar opgegeven.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

hendri

die #3 heb ik wel liggen, gebruik hem als reserve hengel. mag alleen weg tegen een heel heel heel goed bod.  ;)
beter kun je hem in de winkel kopen, is waarschijnlijk voordeliger als bij mij. haha

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

weerwolf

die peter, soms zou je hem zo weer de hoek in schoppen :)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Peter die een #3 overneemt van Hendri... Gaat dat goed?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

Haha denk niet dat Peter er nog een keer in trapt Bram. :-)

LycoWico

Haha is goed toch bedankt voor jullie berichten. En als je zegt dat het goedkoper is in de winkel dan kan ik dat beter maar doen. ;)

En ik ben op zoek naar een finesse omdat ik de actie van mij #2 echt super vindt maar ik deze iets te licht vindt om mee in slovenie te vissen :D

peter

@ Roelof mot je wel ff hard trappen

@ Bram echt wel .......voor 5 euro....

@ H3 jawel hoor ...trap er zo weer in ...
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rena

Je hebt een #2 en je wil ook een #1 en een #3 ???

Om wat meer universeel te zijn is het aan te bevelen om bv een #5 9" in je arsenaal te hebben.
Het is een ramp om met een (te) lichte te vissen op grote en/of sneller stromende rivieren, en ook werpen met een (te) lichte hengel en veel wind is niet ideaal.
Met een bv een #3 en een #5 dek je veel af, omdat je al een #2 hebt zou ik gaan voor een #4 8'6" of eventueel een #5.

M.i. is een het niet zinnig om alleen met hengels van #3 en minder op pad te gaan... hengel keuze naar omstandigheden en vissoort ... ::blabla::

Mijn twee Øre...

TL Peter

Gert

Nou Peter, Rico mag het zelf bevestigen, maar ga er maar van uit dat hij niet ALLEEN maar een tweetje heeft ;)
Net als jij en ik, en nog vele anderen hier op het forum, zal hij ook wel diverse hengeltjes hebben staan en in in gebruik hebben. Maar genoeg is nooit genoeg of zoiets 8)

Groet,
Gert

LycoWico

Haha klopt gert, ik heb inderdaad meerdere hengels staan en als ik op pad ga neem ik altijd meerdere hengels mee.

Die 1 die is voor voorns hier in de polder op een mooie zomer dag en die 2 die ik heb daar vis ik eigelijk mee op kleine stroompjes.

Ik vis over het algemeen op de wat grote vis met een 4 maar die is redelijk stug, dit is dan ook de reden dat ik de forellen van een cm of 30 40 op een droge vlieg liever vang op iets wat tussen de #2 en de #4 in zit en vandaar de #3. ;)