Graag jullie aandacht voor het volgende.

Started by Johan, December 20, 2010, 20:59:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Johan

Beste mede vliegvissers,


Graag wil ik jullie aandacht vragen voor het volgende.
De zoon van mijn goede vriend uit Ierland (Lawrence Finney) heeft in 2009 een ernstig ongeluk gehad waar door hij blijvend verlamd is geraakt.
Nu hebben zij een aantal aanpassingen aan het huis nodig die nog al wat geld kosten, helaas is het zo daar, dat ze die zelf op moeten hoesten.

Via Facebook verkoopt hij vliegbind materiaal waarvan het geld ten goede komt voor zijn zoon.
Ook zijn op Facebook o.a. Henk van Bork en ik zelf een veiling gestart van ingelijste vliegen, ook hier van is elke cent voor zijn zoon.
Via Facebook kun je dus zijn materialen kopen of bieden op de vliegen.

Nu heeft hij ook een site geopend waar je op zou kunnen doneren http://operationmark.bbnow.org/index.php
Heel graag zou ik jullie willen vragen of je misschien iets overhebt voor deze zaak, en zoals hij zelf zegt 50 cent kan al een verschil maken.

Vaak geven we aan zaken waarvan we denken of het allemaal wel goed terecht komt, nu kun je iets geven aan iets wat toch dichterbij is en heel tastbaar, want via de site kun je op de hoogte gehouden worden.

Laten we met zijn alle wat materiaal aanschaffen, bieden op een ingelijste vlieg of een donatie doen en dit gezin helpen.

Ik wens jullie hele fijne festdagen.

Groeten,

Johan



Sieger



Sieger