Open Wranghe dag 05-05-13

Started by Troutbuster, April 03, 2013, 08:48:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nootjez

Ik kijk er al naar uit  8)

Een nieuw water ontdekken is toch altijd een beetje reizen he  :P

Troutbuster

Kom je met de BellyBoat Tom??

Het is er een uitstekend water voor!!

Ik zie je

Gr

Jan
"Petri Heil"


Nootjez

Jup, als ze geen windkracht 5 of meer geven kom ik met de bb!

grtz

Troutbuster

Voorlopig geven ze een zacht ZuidWesten windje kracht 2 en 15ºC!!
Als dat zo blijft hebben we een mooi dagje!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

#54
Nog maar ff onder de aandacht!

Broeders!!

Zondag 5 mei as.

Verzamelen aan de picknick tafel bij de ingang van het viswater om 7:30 uur

Eerst koffie met Zeeuwse Bolus en daarna het water op (of langs voor de wadende vissers)

de Parkeerplek aan de Pietersweg nr 1 (Magdalena Hoeve)
4431 RE  's Gravenpolder.

Gastvissers, vergeet niet je dagvergunning ingevuld en ondertekent mee te nemen!!!

Tot de 5e

Gr

Jan
"Petri Heil"


bronco billy

Ik ben erbij Jan a.s.  zondag.
grtjs
Peter

Troutbuster

#56
Voor de Gastvissers hier een kaartje van het viswater!!



Let op de rode gebieden, zeer gevaarlijk waden!!

Luister as. zondag goed naar de "locals" en hou dit kaartje bij je!!

Tot ziens

Gr

Jan
"Petri Heil"


Nootjez

Op welke manier wordt de laatste tijd het meeste vis gevangen?
zijn de forellen al vlot in de oppervlakte aan het azen of kan je beter grote diepte opzoeken?
Droog, buzzers, streamers, booby's of blobs?

Vandaag op Kluizen 5 gevangen maar allemaal met Di 7.

grtz

Troutbuster

21 april hadden we een wedstrijdje en toen werden de meeste met de Di5 sinktip en de intermediate lijn, en oranje blobs en zwarte wooly buggers gevangen!!

Maar het kan erg wisselend zijn, met mooi weer en wat zon, kunnen ze gretig op oppervlakte vliegen azen (grijs!!) 8)

Buzzeren brengt het hele jaar vis in het schepnet, bloedrood is ver favoriet!

Maar as zondag is er een uitzetting geweest en zullen de nieuwe forellen overal op bijten Tom!! ;)

tot zondag!! 8)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Broeders!!

Gisteren is er nieuwe verse forel uitgezet op de Wranghe ::goodjob::
De weersberichten zijn voortreffelijk dus niets kan ons dagje Wranghe in de weg staan zondag! 8)

Om 7:30 staat de koffie, met Zeeuwse Bolus gereed op de picknicktafel aan de ingang van het viswater!

Tot zondag allen!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Kampo

veel succes jan
misschien komik even langs licht er aan hoe vroeg ik thuis ben morgen van houffalize
kampo

Troutbuster

Dat zou leuk zijn Kampo!!

Goede vangst in Houffa, en wellicht tot ziens op zondag as.

Gr

Jan
"Petri Heil"


Jan Damman

Jan nogmaals bedankt voor deze prachtige dag wat heb ik genoten en wat een mooie sterke vis zit er in die pit van julder. ::duim::
Ik hou me aanbevolen voor de volgende keer, doen we't nog es dinnetjes over ;)

Chris en de andere aanwezige bedankt voor de gezelligheid. ::houdoe::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Nootjez

#63
Ik kan niet anders dan je gelijk geven jan, wat een prachtige dag. Zo'n visdag maak je niet elke week mee.
De goede vlieg van dienst (althans bij mij) was de fel blauwe buzzer in maatje 14, zo goed als statisch gevist.
Heerlijk dobberen en weinig werken met die buzzers, gewoon wachten tot de verklikker ondergaat. Ik hou er enkel een rood gezicht aan over  8)

Ook veel dank aan troutbuster en Lure and Emerger. Bij de volgende aangelegenheid mag je mij al bovenaan het deelnemerslijstje schrijven!
Als het iets dichterbij was geweest werd ik direct lid van jullie club...

grtz
Tom

Troutbuster

Broeders!!

Het was een topdag!!

Het weer, de vangsten alles uitstekend! (en wie er niet bij was heeft echt iets gemist vandaag!!)

Tom Nootjez!! je bent een kanjer!! (meneer trok er ff 15 uit!! ::goodjob::)

Maar verder wil ik ook Christof en Peter(Bronco Billy) ff een paar veren in hun achterste stoppen.
Peter, net begonnen met vliegvissen en 3 st. gevangen, en dan Christof (vist pas 1 jaar met de vlieg!)!!!! 8 vissen en een PR qua aantal op de Wranghe.
Kees had schijnbaar haast, of iets in te halen want voor dat we goed en wel bezig waren had hij er al een paar te pakken, en uitendelijk zou Kees er 12 st onthaken!!
Jan Damman en Ook Johan Crooymans hadden er ieder 4 en hebben van iedere vis meer dan genoten!
Bij velen was de verbazing op het gezicht te lezen wat betreft de kracht van de Wranghe Forel!!
Het is dan ook niet zomaar een "forellenputje" maar een gezond en diep natuurwater met erg sterke vis!!

Jan, Kees, John, Johan, Tom, Rene, Eddy, bedankt voor de belangstelling voor "ownze pit"  (zo at Jan Damman ut zou zèhe!!)
Chris, Frans, Peter als leden van L&E, bedankt voor het bijwonen van een schitterende dag "Wranghe"

We  hebben met 11 man (waarvan er toch 2 blankten helaas) een dikke 60 vissen gevangen waaronder  een paar hele dikke (of niet Kees!! ;))

Zeker (ergens in september) voor herhaling vatbaar!!

Tot dan heren!

Gr

Jan.
"Petri Heil"


kees

Het was inderdaad een geweldige dag. ::top::
Het weer was prima, de vis liet zich goed vangen, en inderdaad mooie sterke vis van een behoorlijk formaat.
Jan en L&E bedankt voor de mooie dag en alle medevissers bedankt voor de gezelligheid.
Ook een volgende keer wil ik er weer graag bijzijn.

Rena

Goed bezig geweest mannen.

Hier in het hoge noorden is het nog ploeteren in koud water.


TL, Peter

Troutbuster

Het was een super dag Peter!!
Een met een gouden randje die we nog lang koesteren!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


bronco billy

tJA DAT was even genieten.
"helaas "kon ik niet met mn vrouw naar een kraamvisite!!

Vorige week in de  Ourthe mn eerste vis gevangen en nu 3 mooie forellen in de Wranghe.
Ik moet ( en wil) nog veel leren , maar het begin is er dus, .....doorgaan.
Heb wel een leermeester in de buurt....

Schitterend weer ,uit de wind en  rood gezicht van de Zeeuwse zon, maar dat hebben we er wel voor over.
Ik heb genoten en vond het een fantastische dag vissen.
Jan bedankt  ::goodjob::

Christof van den Berge

Jaah kan niet anders zeggen dan dat het een fantastische dag is geweest gisteren.

Blijft gewoon een prachtig water de "wranghe" en gisteren liet de vis  zich wel heeeeeel goed vangen!

Op naar de volgende keer maar weer!

Bedankt voor de gezelligheid allemaal!

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

HappyFisherman

Jammer dat ik het heb moeten missen, maar na vrijdag al 6 uur in de auto te hebben gezeten voor een paar uur vissen, had ik het waarschijnlijk ook niet zo fijn gevonden :)

Ik kom nog wel een x die kant op Jan!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Damman

Quote from: HappyFisherman on May 06, 2013, 17:41:53
Jammer dat ik het heb moeten missen, maar na vrijdag al 6 uur in de auto te hebben gezeten voor een paar uur vissen.


Niet klagen Bram, die paar uurtjes in de auto ben je zo vergeten na die vangsten van jullie.

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

HappyFisherman

Klopt! En daar kon zondag ook niet meer overheen!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Quote from: HappyFisherman on May 06, 2013, 17:41:53
Jammer dat ik het heb moeten missen, maar na vrijdag al 6 uur in de auto te hebben gezeten voor een paar uur vissen, had ik het waarschijnlijk ook niet zo fijn gevonden :)

Ik kom nog wel een x die kant op Jan!

In September doen "we" het nog dunnetjes (of "dinnetjes zoals Jan D. zou zeggen! ;)) over Bram!!
Bij deze sta jij als VIP op de lijst alvast!  ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Hier een foto impressie van de Open Wranghe Dag, van 05-05-13













Een mooi dagje!!!

Gr

Jan
"Petri Heil"