Extra ALV van de VNV - het vervolg?

Started by Gert, February 08, 2015, 11:00:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

Nou Plantje, gooi het topic maar weer open, want ik ben benieuwd wat er zaterdag uitgekomen is.
Dan kun je dit topic weer sluiten ;)

Groet,
Gert

Koen


PdH

Ik verwacht wel een reactie van P. Forel. Na zijn oproep om allemaal te komen stemmen.
Zou graag willen weten wat er besloten is.
Of men moet een radio stilte hebben bedongen om eerst de leden te kunnen informeren???
grtn, Peter.

p.forel

Daar ik wegens griep niet aanwezig kon zijn op de vergadering .

Heb ik iemand die wel ging gemachtigd. 
Om mijn stem uit te brengen tegen de plannen van de commissie.

Die zijn met meerderheid van stemmen dan ook van tafel.

Zoals ik heb begrepen van enkele die wel op deze vergadering aanwezig waren.

Gr: Piet

PdH

#4
Valt het nu dan onder de noemer: Een storm in een glas water.
Voor mijn is het dan klaar.  Sorry, zat typefoutje in.
grtn, Peter.

p.forel

Storm de vnv blijft wel in zwaar weer. 
Kijken wat de ALV 11 april brengt  hopelijk wat Bestuurskandidaten !!!

weerwolf

het was een heftige vergadering waarin het niet echt lekker liep. Er is een hervormingscommissie die niet bekend is bij de leden, ze nemen niet de moeite om zich voor te stellen, vergeten mensen af te melding of geheel te noemen. Ze stellen voor om zelf plaats te nemen in het bestuur en hebben niet de moeite genomen om te kijken of het statutair wel mogelijk is..............conclussie




ze hebben goed werk verricht en de vinger op de zere plek gelegd maar die was al bekend en was het bestuur al mee bezig om aan te passen maar moest op de rem vanwege de onrust en onderzoeken.  De leden hebben aangegeven in dit stadium geen vertrouwen te hebben in de onderzoeks commissie en er gaat eea plaatsvinden maar dat kan pas op de volgende ledenvergadering in april.


Het is ook best moeilijk wat wijsheid is.......bestuur ineens weg is een oplossing en misschien wel de beste maar het bestuur was al niet zo verkeerd bezig tov de vorige besturen, maar een compleet nieuw bestuur zal eerder gemaakte fouten maken wat weer zonde is van de energie. Nu is er een voorstel van de leden om het huidige bestuur te combineren met de onderzoekscommissie.


Wat er nu daadwerkelijk gaat gebeuren behalve dat het bestuur nu weer (volledig) actief is zal pas vervolg krijgen na de ledenvergadering.


Zelf ben ik er van overtuigd dat het wel weer goed komt maar dat dit nog wel tijd nodig heeft
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Plantje

Indien nodig is het andere topic ook weer open

PdH

Bedankt Weerwolf. Een helder verhaal.
grtn, Peter.