Denemarken, Zeeforel Zuid-Oost Fyn

Started by jur606, November 21, 2013, 07:53:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jur606

Dit jaar gaan we met het gezin wederom naar denemarken in het voorjaar,

Dit maal, zullen we (vrij zeker) de zuid-oost kan van het eiland fyn bevolken
in de buurt van Svendborgh, het schiereilandje Thuro daar zullen we verblijven.

Heeft er iemand ervaring met in die omgeving vissen op zeeforel, Is dat vergelijkbaar met de oost(zuid-oost) kant van het eiland.
Ik heb nog weinig info gevonden over zeeforel vissen in die omgeving (tuurlijk zitten ze daar ook, kan me niet voorstellen van niet)
Ik vermoed dat zelfs mijn zoon dit jaar wel mee zal willen om te gaan vissen met papa (ik vliegenhengel, hij 9jaar spinhengel)

Kan iemand mij vertellen dat ik daar ook een reeele kans heb om zeeforel te vangen?



jur606

blijkbaar geen vliegvissers van hier in die hoek wezen vissen jammer

(wat mij betreft mag topic ook op slot en weg hoor?), geen info of discussie is beetje doelloos om te laten staan

Heintje Davids

#2
http://daenemark.fish-maps.de/kartenansicht?filter0[03_strand_mole]=03_strand_mole&filter0[infoseiten]=infoseiten

Aanklikken wat je zoekt en inzoomen en niet meer zo snel zo teleurgesteld reageren  ;)

Heb een aantal keren aan die kant van Funen gevist en  mijn ervaring is dat het daar niet beter of slechter is dan andere stekken. Zeeforel vissen is net als snoeken, je moet ze vaak zoeken! Misschien dat Marten je meer kan vertellen, is een Funenkenner bij uitstek.

jur606

#3
Marten dat bedoel ik ook thuro (was niet heleaal lekker geformuleerd)
bedoelde ZO kant van FYN (Thuro ligt daar :P, beetje Dubbel op)
JA zoeken wordt het toch, En leuke stekken al gevonden op (Google)kaart tenminste.
We zullen in deze winter maar eens wat verschillende vliegen gaan binden en proberen te verbeteren.
en dan eind april weer die richting heen (heb nu al zin)

Was ook niet op zoek naar specifieke stekken(puur de ervaring in aan die kant van het eiland)