Ook lekker gevist op de Kyll..

Started by Sieger, April 20, 2011, 14:18:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Naast dat we een heerlijke beurs hebben gehad Zaterdag, hebben Johan & Jordi (Put) en ik ook nog zo'n 1 1/2 dag heerlijk gevist en redelijk gevangen... Harry en Linda waren er ook en Harry heeft er zijn eerste Kyll-forellen gevangen... Denk dat er nog wel een verslagje volgt..

Even een paar fotootjes (de eerste 4 met dank aan Linda...)






Het water stond best laag...



Johan Put en zoon Jordi... Jordi ving zijn eerste forellen op stromend water... Mooi man (Johan heeft de foto's... denk dat ze wel volgen)




En nog een paar mooie forellen...


(stil liggen kreng...)

(dit is niet dezelfde als hierboven...  ;) )



Sieger

Plantje

Mooie vissen! Lekkere vette forel! :)

De Kyll ken ik met name van vlagzalm, maar die zal er ondertussen door bepaalde vogels nog maar nauwelijks zitten!

HappyFisherman

Mooi! Ze kunnen er dan wel niet zo veel en zo groot meer zitten als 30 jaar terug (toen was ik er nog niet eens), maar dat maakt toch geen ruk uit? Als ik de foto's zo zie gaat het ook niet al te lang meer duren voordat ik die kant op moet knallen van mezelf ;)

Hulde aan de man die sneller schiet (met camera) dan z'n schaduw HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

mooie vissen Sieger.
geeft net weer wat exta aan het weekend.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sieger

Quote from: Plantje on April 20, 2011, 15:31:47
Mooie vissen! Lekkere vette forel! :)

De Kyll ken ik met name van vlagzalm, maar die zal er ondertussen door bepaalde vogels nog maar nauwelijks zitten!

Vorig jaar Oktober hebben we toch ook regelmatig een vlagzalm(pje) weten te vangen. Raymond had er toen nog 1 van 30+, maar het overgrote deel is toch forel... maar zeker niet verkeerd... :)


Sieger

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

DMeijer

Mooi is dat, hé. Vliegvissen op stromend en dan ook echt stromend water.
En vangen is dan helemaal leuk, kleine of grote, maakt niet uit.

Hele mooie foto's, Sieger!

A{b}r{a}xa{s}

bekende plekjes :)
met dit weer was het denk heerlijk om in het water te staan !

harlin

Quote from: Sieger on April 20, 2011, 14:18:14
Harry en Linda waren er ook en Harry heeft er zijn eerste Kyll-forellen gevangen... Denk dat er nog wel een verslagje volgt..
Denk het ook wel dat het volgt, maar ben eigenlijk net thuis, had eerst nog een competitie avondje. ;D
En nu het zo lang licht is dan ben ik buiten, dus nog even geduld.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

owja mooie forel mannen.

zitten ook nog mooie bij hoor.

geen bloedzuigers meer aan de vis Sieger ?


peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

dat moet wel genieten zijn geweest! ik zie ja gewoon blote armen!! heerlijk, mooi vissen sieger!

Rossie69

snachts vorst en overdag zweten :)
vorig jaar net zo ja
en ook weer laag water.


corkster

mooi verslag en wat mooi he die foto,s zag ik ook een winston op de foto ja sorry kan het niet laten vind het mooie hengels ;D

A{b}r{a}xa{s}

ziet er echt heel verleidelijk uit :)

vliegvisgek


christianvt