heeft dit nog nut??

Started by harlin, December 25, 2010, 20:21:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

harlin

Vraag me af of een topic van/over Frankrijk nog wel nut heeft.
Als je op het oude forum kijkt stelt het ook niet veel voor.
Er is ook nog niets overgezet, daarom ook deze opmerking. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

jelle

Toch een stuk of tien nieuwe onderwerpen in 2010 ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

maurice

het is niet mijn land van keuze om heen te gaan.
maar Harlin heeft een punt.
je zou er Luxemburg  van kunnen maken.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

pierre

Gelukkig ben ik wel een frankrijk fan.
Het land heeft naar mijn mening veel te bieden voor vliegvissers. Maar is mede door de taal wel wat moeilijker 'toegankelijk' om informatie te verkrijgen over visstekken, technieken, vliegen etc. Mijn kennis van de franse taal is redelijk en ik red me wel met franstalige internetsites, ........ dit zal echter voor velen niet zo zijn en dan is de info beperkt, zeker t.o.v. België, Duitsland en Luxemburg. Juist daarom kan zo'n rubriek, denk ik, wel waardevol zijn voor sommigen.
Of maak één rubriek 'Luxemburg en Frankrijk' ervan, of 'Frankrijk, Italië en Spanje'.

Groeten,

Pierre.


Rossie69

waarom niet,als dr is een mens wat kwijt wil dr over kan die het wel kwijt.
maar zou je het dan niet beter onder kunnen brengen,europa rest ofzo ?

Herman

Op het vorige forum heeft wel een paar keer iets gestaan over Corsica (toch ook onderdeel van Frankrijk). Helaas stond t daar onder de verkeerde noemer. Komend jaar ga ik weer die kant op!!! Denk dus wel dat er van mij dus een verslagje komt te staan.....

Wat mij betreft mag de rubriek ook wel omgedoopt worden tot Luxemburg; Frankrijk en Spanje. (Of overige Europese bestemmingen.....)

Succes met de keuze overigens!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

harry

frankrijk is toch een land waar heel veel vliegvissers heen gaan in de zomervakantie
meestal is dit de familie vakantie en staat het vliegvissen wel op een lage prio maar toch
ik zelf ga er al meer dan 10 jaar heen en heb het er altijd bijzonder naar mijn zin gehad wat betreft het vissen
meestal gaat t hier niet om forel maar  so what je vangt hier over he algemeen veel mooiere vis dan de uitzetforelletjes  in de meeste duitse of belgische riviertjes

of je hier nu frankrijk of zuid europa van maakt doet er niet zo veel toe denk ik  en luxemburg kan je beter bij belgie voegen denk ik omdat deze landjes wel heel veel overeenkomsten hebben

maar goed het gaat er maar om dat als iemand er behoefte aan heeft zijn topic kwijt kan op het forum

groet

harry

maurice

dan maar staan laten.
Luxemburg apart bij voegen als dat kan
::bbq:: ::proost:: ::proost::