op zoek naar een #7 reserve hengel

Started by jur606, April 03, 2013, 13:26:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jur606

Misschien uit voorzorg of niet over ene 3 weken gaan we voor een weekje naar denemarken met het gezin en mijn huidige #7 hengel licht bij de fabriek i.v.m. garantie e.d. maar dit duurt nogal lang.
de rest is best goed geregeld dus maak me niet heel veel zorgen daarover.

Maar ik ben bij voorbaat wel op zoek naar een reserve #7 van rond de 270 t/m 300cm een "snelle" hengel

Ook al is de hengel op tijd terug wil ik niet hebben dat er daar wat gebeurd en ondanks dat vissen niet het hoofd doel is (wil ik wel back up hebben, dat het dan wat midner prettig vist neem ik voor lief)

Moet onder de 100 euro, want als het goed is blijft i gewoon stof happen :)
maar heb al wat dagen zitten zoeken en helaas tot op heden nog niet gevonden.

Iemand een tip of hengel?

HappyFisherman

A&M heeft in die prijsklasse wel een #7. Heb zelf de 10' en die doet het prima met snoeken (vangen daarentegen... :) ).
Vliegvissen is bevlogen vissen...

jur606

haha snoeken kan even niet meer, en op dit moment alleen over de 100 euro (zoek echt gewoon en goedkoop stokje erbij)

weerwolf

ietsje duurder maar misschien een beetje handjeklap want kaj is gestopt met eea.


http://www.kajsflyfishing.nl/productdetail.asp?hid=2&pid=164&gid=18

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

jur606

vermoed dat die niet onder de 100 gaat uitkomen is nu al flink afgeprijst.
denk niet dat er nog veel afgaat op dit moment, maar blijf zoeken heb al wat opties gezien en gehoord


Troutbuster

"Petri Heil"


weerwolf

ik heb bij kaj wel vaker een bod gedaan via de mail een ook succes gehad.....wie niet waagt....
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

jur606

thx for de info en link
jan ook bednakt daar staan wle eenpaar hengels bij die zelfs daar nog wat onder gaan (en zoals ik al zeg is in princiepe voor back up)
komt geod bedankt ga vanavond eens verder kijken en lezen, en misschien wel bestellen