Gouden Streamer 14e jaar 2023/2024

Started by Herman, September 11, 2023, 08:31:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

Je moet niet alles van mij serieus nemen Gino. Staat ook een smiley achter. Natuurlijk mag je een gevangen snoek snel even meten en fotograferen, en dus ook inzenden. In theorie moet je ook de tijd kunnen nemen om vast te stellen om wat voor vis het gaat toch?
En bovendien: Herman heeft dit jaar voor het eerst de inzendtermijn door laten lopen tot 1 april. In voorgaande jaren was dat altijd tot 1 maart.

Herman

Klopt, was omdat er meestal tussen 1 en 30 april toch nog goed gevangen werd en er eigenlijk geen restricties zouden zijn (anders dan zo snel mogelijk weer terugzetten).

De inzendingen vallen dit jaar wat tegen helaas. Dus mensen, je kunt nog meedoen!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

Even een korte tussenstand van de inzendingen:
1. Gino
2. Gino
3. Menno
4. Menno

Zoals je ziet, slechts 2 deelnemers die ingezonden hebben.
Moet er zelf nog steeds eentje vangen dit seizoen, maar helaas een beetje te weinig tijd om te vissen....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

Zo, dan is het 1 april....
Nog even wachten of er toevallig iemand nog inzendt, maar het lijkt er op dat er dit jaar (weer) wat minder animo is geweest of dat er minder gevist is.
Zelf ben ik wel op pad geweest, wellicht op de verkeerde dagen en tijdstippen en heb helaas dit seizoen geen enkele snoek weten te vangen.

Top 3 tot nu toe:
1. Sjoerd
2. Gino
3. Menno

Uiteraard wel meerdere inzendingen van de heren.

Ik wacht zoals geschreven nog even een paar dagen af.

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

Inmiddels is het 5 april in de ochtend en zijn er geen nieuwe inzendingen meer gekomen.
De eindstand van het seizoen 23/24 is:
1. Sjoerd, 110 cm
2. Gino, 85 cm
3. Gino, 83 cm
4. Menno, 82 cm
5. Menno, 82 cm

Inmiddels heb ik de deelnemers al een mail gestuurd.

Sjoerd gefeliciteerd!

Op naar het seizoen 2024/2025 het derde lustrum van de Gouden Streamer!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

Gefeliciteerd Sjoerd! En Gino en Menno ook met hun resultaten.
Herman wederom bedankt voor de organisatie. Zoals ik eerder al had gemeld: geen snoek gevangen afgelopen seizoen.En helaas is het ook niet van een forumsnoekdag gekomen, al dan niet in combinatie met forelvissen op de Ruigenhoek. Volgende keer hopelijk beter!

Groet,
Gert

jo flyfishing

Proficiat aan het 'podium'.
Zelf heb ik niet veel meer te melden dan dan ik geen 'blank' sessies heb gehad, maar daarmee is het dan ook gezegd :-)

Op naar het zeebaars en forel seizoen...
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Menno_siemensma

Gefeliciteerd allen idd, ik hoop voor iedereen dat het komende seizoen meer gaat bieden en mooiere vissen worden doorgegeven. Dank voor de organisatie uiteraard Herman.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>