Gore tex waadjack

Started by Heintje Davids, May 24, 2013, 17:07:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Heintje Davids

Omdat ik een nieuw waadjack heb aangeschaft en mijn vrouw beloofd heb dat ik er voor zou zorgen dat ik ook eens wat weg doe wanneer ik iets nieuws aanschaf:

Te geef: Gore tex waadjack, merk Loop (made by Tierra), kleur grijs. Een jack voorzien van grote frontzakken, grote zak op de rug en een, met een rits afsluitbare binnenzak. Heel goede ventilerende eigenschappen

Jack is duidelijk gebruikt en nog ongewassen maar ziet er eigenlijk nog best goed uit en misschien nog veel belangrijker, is nog steeds goed waterdicht. Maat: XL
Volgens mij leuk voor een beginner. Even wassen in speciaal voor Gore Tex ontwikkeld spul en je kunt er nog een behoorlijke tijd plezier van hebben.

Gratis af te halen. Mocht je interesse hebben, stuur dan even een pm.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Heintje Davids

Zoals mijn oude wijze moeder vroeger tegen mij zei Bram: "Rijk zal je waarschijnlijk nooit worden, dus zorg er voor dat je heel gelukkig wordt dan ben je ook al een heel eind op weg."  ;)

Sieger



Sieger

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Heintje Davids

Jack is vooralsnog gereserveerd

Heintje Davids

Mijn trouwe jack heeft een nieuw baasje gevonden dus wat mij betreft kan er een slotje op (ben wel blij dat die jas niet kan praten :)) Maandag gaat ie op de post!

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...