vision aqua daypack en love handles, burnt organge, als nieuw

Started by fly only, April 09, 2013, 10:21:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fly only

Verkocht.
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

Koen


Gert


fly only

Het vliegvissen, wil ik niet missen.

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

MarcelN

Quote from: harlin on April 12, 2013, 23:01:41
Waarom gaat ie weg?
Bevalt het niet naar verwachting?
Hij heeft hem van Kalpa gevonden denk ik, is dezelfde voor €**,- zoek zelf maar :-X op Kalpa Climbing Hiking Cycling Walking HIP SACK Shoulder Waist Pack bag ......zitje te dollen hoor Ad ;) is heel wat anders zie ik :P mooi ding in ieder geval, altijd handig.
Had je dat niet eerder kunnen zeggen toen?

fly only

Het is een prima en betaalbare combo. Nu heb ik wat bij elkaar gespaard en wil graag een simms combo. Deze is behoorlijk prijziger. Twee dezelfde combinaties is wat overdreven. Ik weet nu zeker dat ik met dit srel verder wil vissen in plaats van een vest.  Vandaar de verkoop. En marcel, kom maar ophalen hoor. Mooi voor slovenie  ;)

Fijne vis zondag
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

sjoerd


fly only

Waar bemoei jij je mee sjoerd?  :-X. Moet ik hier in detail in gaan waarom ik wat weg doe.  ::delete::  :)
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

sjoerd

Quote from: fly only on April 14, 2013, 18:18:57
Waar bemoei jij je mee sjoerd?  :-X. Moet ik hier in detail in gaan waarom ik wat weg doe.  ::delete::  :)


Nee hoor dat hoef je natuurlijk niet te doen maar........
Ik ben kennelijk niet de enige (oa Harlin)die zich afvroeg waarom iemand na korte tijd iets wegdoet terwijl
daarbij gezegd wordt dat het een prima combo is.
Je zult toch met mij eens moeten zijn dat dit een beetje bevreemding kan opwekken bij de lezers.
Ik had er overigens wel een smiley bijgezet hoor zoals je ziet, het was een beetje ironisch bedoeld, sorry hoor! :-[

fly only

Tja, misverstanden zijn zo gemaakt op een forum. Zeker gezien de geschiedenis hier. ;). Ik had je goed begrepen, je bericht was helder doorgekomen.  ::goodjob::. Blijkbaar ben ik niet duidelijk geweest in mijn vorige berichtgeving eerder. Omdat ik niet wist of de combo werkte voor mij heb ik ten eerste gekozen voor een betaalbaar setje. De vision dus. Hier blijft naast staan dat het goed werkt en zo goed als nieuw is. Maar......Nu ik wil ik wat luxer. En wat ik op het oog heb is 2x zo duur. Daar heb ik deze verkoop voor nodig. Dit had ik ook in bericht één kunnen beschrijven...........ware het niet dat mijn introversie de overhand heeft en ik van gedachte was, dit niet relevant zou zijn voor een potentiële koper.

Fijne dag sjoerd,

ad.
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

toppiedus


fly only

Het vliegvissen, wil ik niet missen.