Dutch Rio Grande absolute nieuwstaat.

Started by Rick, March 10, 2013, 13:02:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rick

Omdat het vinden van een reserve spoel niet op schiet wil ik deze (waarschijnlijk) toch maar van de hand doen.
Ik heb mijn oog toch op iets anders laten vallen..
Dus mocht er een liefhebber zijn...  Het is een silver huis en silver spoel.
Uiteraard zit alles er bij, de doos, neopreen hoesje en garantie bewijs voor de levenslange garantie
De vraagprijs is 225 euro.
Linkje voor info...

http://www.dutchreels.com/index1.php?en

Rick

#1
Het staat vast,  deze mag weg...
Aangezien mijn nieuwe aanschaf meeviel mag deze weg voor 200,-  Dit is echt een mooie prijs voor deze geweldige reel met slechts 20 visuren er op..
Backing (150m 30lb)  blijft er op zitten.. scheelt ook weer een paar euri...








MarcelN

lekker dwars geschuurd zie ik :P maar kan hem niet vinden op die site?!

Raymond

::wtf::

Rick

Quote from: MarcelN on March 12, 2013, 18:12:01
lekker dwars geschuurd zie ik :P maar kan hem niet vinden op die site?!

Had ik er even bij moeten zetten, kijk bij RG...  Bedankt voor het meedenken, mannen..

En ja, er zitten thuis wat streepjes in de vloer maar als je het patroon ziet, snap je dat wel... en daarbij, het is maar thuis, niet bij klanten. 8)

hilco

Quote from: speycast on March 12, 2013, 18:36:51
ach ja typen is mijn beste vak niet

het forum heeft ook optie automatische spelcontrole en autocorrectie  :P

hilco

het was ook meer een aanbod :P want die functie bestaat natuurlijk helemaal niet ......

MarcelN

bedankt voor de link heren, mooi ding hoor maar is die 'salt' proof voor de Bones, dacht het wel he?
mmmm ben een beetje leeg, niks nodig voor de 'klus'? heb alles ;)
Morgen weer ff naar Gerben rijden pffff, hopelijk geen sneeuw dat pokke eind naar Doetinchem.

Rick

MarcelN,  Nee man, ik heb niks nodig voor de klus... Ik heb een bus vol gereedschap en een hok vol met hout, lijm, enz...
Ik zou toch maar eens kijken of je nog ergens een spaarvarkentje hebt want deze reel wordt (denk ik) wel een collectors item..
En voor deze prijs ga je 'm echt niet meer vinden in deze staat..
Volgens mij is het met het salt proof verhaal wel dik in orde..  En de kurk slip is geniaal...zeker voor de bones met die lijncapaciteit..

Bert J.

Mooie reel. Goed afspoelen na zout water is wel belangrijk.
Ik gebruik zijn kleinere broertje op zeeforel en zeebaars. Fijne slip.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

MarcelN

Tja dan moet ik toch maar eens 1 van die vele sokken opgraven hier, ik heb immers de reserve spoel al jaren nutteloos liggen ::badgrin:: mis alleen de reel nog :'(
Anders voor de Hatch 7 maar sparen, heb de tijd...
Pas maar goed op je bus hoor, de mijne staat gewoon in de werkplaats achter slot en grendel, de rest staat ook lekker warm bij 15C, ruimte zat al loop je er wel op leeg :-X

Rick

Oke, jij hebt gewoon een reserve spoel... ::wtf::
Dan lijkt me de keuze niet zo moeilijk.  Doe me anders een bod via PB.  Misschien komen we er uit.  Ik vind het niet erg als ie weg is...
Die Hatch heb ik uitvoerig bekeken maar ik vond 'm niet beter dan de Dutch.. Wel anders. 
Als ik 'm echt beter had gevonden had ik 'm wel gekocht...

MarcelN

Zit je te dollen man met die spoel ::nanana:: nah dat ding eet toch geen brood? We ouwehoeren wel verder aan het meertje ::meppen::

Rick


Rick

Deze is verkocht...Topic mag dus dicht/ weg.. ::delete::