G.Loomis GL4 #8 9ft 4 delig

Started by Roy Simons, March 07, 2013, 18:26:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roy Simons

Alhoewel ik er niet van hou om zo snel na aanmelding al iets te verkopen heb ik het idee dat jullie dingen meer waarderen als vele anderen in het land....maar alsnog vindt ik het eigenlijk wat ongepast van mezelf, maar in de trant niet geschoten is altijd mis.

ik wil graag mn G.Loomis GL4 hengel verkopen omdat ie plaats moet maken voor een andere hengel
de hengel is 9ft en bestaat uit 4 delen,

De GL4 is de laatste hengel die door gary loomis zelf ontwikkeld is zonder inbreng van shimano, heeft de zelfde opbouw als de oude IMX serie qua blank maar is net wat zachter, en tijdens het eind proces van de ontwikkeling werdt Loomis door shimano gekocht die in al hun wijsheid besloten de GL4 tot opvolger van de IMX te dopen met als resultaat slechte verkoop cijfers omdat het nou eenmaal geen imx was.

de blank wordt niet meer gemaakt maar wordt nog 100% gedekt door de garantie van G.Loomis





Hengel is zgan, al heeft ie wat logische verkleuring van het kurk,
er zit geen koker bij omdat ie hier als blank aan is gekomen en daar zit nou eenmaal vaak geen koker bij  ;)

ik zou graag 160 er voor willen hebben, verdere vragen en opmerkingen wil ik jullie allen graag verwijzen naar de pb knop.