Twas vandaag goed toeven op de EEMHOF

Started by ben, November 24, 2012, 17:02:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Vandaag met Evert B naar de Eemhof geweest, in het begin was het wat Mistig en taai, maar wat later begonnen ze wat te doen op een geel en groen Streamertje, tegen de bodem en afwisselend strippend op de Kleine vijver, toen we er zo'n 15 samen gevangen hebben zijn we naar de grote vijver gegaan, daar ook mooi helder water, en gelijk verspeelde ik er 1 op een zinklijn met Booby, even later knalde er een aan de kant op de Booby en deze werd geland, Evert was alweer bezig op de kleine vijver met Verklikker en nimf, daar hebben we samen er nog een stuk of acht gevangen, we hebben zo'n 4 uurtjes gevist, het Biertje daarna smaakte opperbest, We komen snel weer terug!! ::goodjob:: ::top:: ::houdoe::

gijsie20

Was zeker een mooie dag op de Eemhof vandaag! Had er eentje op de grote vijver, en daarna een stuk of 20 op de kleine  :D

ben

Gijsie, hebben we elkaar gesproken?????

HappyFisherman

Ik lees elke keer weer dat iedereen super vangt op die kleine vijver (afgelopen zomer gezien, lijkt wel een KOI vijver), dus waarom ga je in godsnaam sowieso een pleuriseind rijden om op die vijver te vissen?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ben

Ach Brammetje die forelvijvers zijn allemaal hetzelfde maar bij de Eemhof is de vangkans op de kleine vijver hoger, waardoor je op andere putten ook weer beter gaat vissen, en zo ver is het voor ons ook niet, Wild Reutum is verder en op de grote vijver heb je ook een leuk avontuur

Rossie69


HappyFisherman

Afgelopen zomer met Hendri, om de 5 minuten m'n buikbootje weer oppompen, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om op dat aquarium te gaan staan smijten op goudvisjes.... Daar zit ik niet een uur voor in de auto!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

ja was ook zo.

je hebt ook niet 1 vlieg in de bak gegooid dan ?


ben

ach dat bak valt best wel mee, Emst is niet anders, maar neem nou eens het Zwolle IJsselkanaal, en dan bijvoorbeeld de Vecht, (lag altijd vol met stenen)
Neem bijvoorbeeld Prinses Margrietkanaal en zo kunnen we nog wel even doorgaan, Mij gaat het om het op een leuke manier vangen van vis, en die bankjes erbij maakt het lekker nog comfortabel ook!!!!!!

gijsie20

Quote from: HappyFisherman on November 24, 2012, 22:13:07
Ik lees elke keer weer dat iedereen super vangt op die kleine vijver (afgelopen zomer gezien, lijkt wel een KOI vijver), dus waarom ga je in godsnaam sowieso een pleuriseind rijden om op die vijver te vissen?

Ach voor mij is het een 20 minuutjes rijden, ik heb het altijd wel naar mijn zin daar.

gijsie20

Quote from: ben on November 24, 2012, 21:48:09
Gijsie, hebben we elkaar gesproken?????

Haha..werkelijk waar geen idee. Ik was er smiddags vanaf een uur of 1. Ik had een bruine trui aan met bruine cappuchon. Ben een half uurtje op de grote vijver geweest ofzo, daarna enkel op de kleine eigenlijk.

vliegvisgek

als ik naar eemhof ga begin ik altijd effe op kleine vijver maar ga natuurlijk altijd verder op grote vijver
maar goed ieder zijn ding goed gedaan ben hoor jij betaalt en bepaalt hahah ::agree:: ::agree::

ben

Quote from: HappyFisherman on November 24, 2012, 22:55:05
Afgelopen zomer met Hendri, om de 5 minuten m'n buikbootje weer oppompen, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om op dat aquarium te gaan staan smijten op goudvisjes.... Daar zit ik niet een uur voor in de auto!

Ruzie met je vrouw gehad ofzo????? ::blabla:: ::blabla::