vliegvissende ladies

Started by Beertje, February 04, 2013, 20:53:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Zal het bij ons ook ooit zover komen, een website voor vliegvissende vrouwen?.

http://www.flyfishing-ladies.de/index.php ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Koen


Hilco

al zijn ze 2x zo oud  , volgen 50 grijstinten is binden zeer populair  :P

Gert

Die houden waarschijnlijk niet van pottenkijkers ;D

Beertje

Zo,ik zie maar weer eens dat je met 64 jaar niet te oud bent om iets te leren.Ik wist niet dat er al een ladies site bestond.(had misschien ook eerst even moeten googlen). 8)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Beertje

@rob,inruilen? heb je haar geleast dan?
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Hilco

leuk 2 van 20 maar kan je weer alles opnieuw gaan uitleggen ............ :-X

MarcV

Quote from: Rob van H. on February 04, 2013, 21:37:11
daar lopen alleen niet de gevraagde 18 tot 24 jarige bij die MarcV zo graag ziet!!! ::lach::

Ach. Iets ouder mag ook. Maar wie droomt er niet van samen vissen met de vrouw op een zondagmorgen. Of is het zo dat je op een bepaalde leeftijd bij haar weg wilt geraken? :-X Afijn, Marc is verliefd:

[hs width=300 height=300]http://www.anglingiceland.is/media/einstaklingar/large/april_3.jpg[/hs]

Hilco

die moet je ook nooit geen middagpauze geven .......

Beertje

Ik moet er niet aan denken!!! :o
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

MarcV

Eigenlijk zou er een datingsite moeten komen voor vissende vrouwen. Scheelt een stuk, om het water af te zoeken.

Over vliegvissende vrouwen gesproken, ik ken er èèn, ruim in de dertig, en vrijgezel. Misschien heeft ze wel een dochter "zoekt op Facebook"

Beertje

@Rob,dat wordt van nacht op het logeerbed. ;D ;D ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

W3stland

Mijn vrouw mag best een keer proberen hoor. Maar ik zie het echt niet zitten dat ze in een waadpak naast me komt staan om aanwijzingen te geven. Heb niet voor niets een hobby :)
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Hilco

sterker nog , ze zal naast je staan en de ene na de andere vangen en jij niks...........

Gerrit72


Leuk die sites! Die duitse dames hebben het leuk voor elkaar; overal korting!  ;D



En een mooie hengel voor Bas, kleurt leuk bij zn blouse  ;)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Freek

Quote from: MarcV on February 04, 2013, 22:42:39
Afijn, Marc is verliefd:

[hs width=300 height=300]http://www.anglingiceland.is/media/einstaklingar/large/april_3.jpg[/hs]

SNAP IK!!! ::agree:: Vond het al heel wat dat mijn vriendin 4 vliegjes heeft gebonden... het moet me lukken om de binnen 2 jaar een keer te laten vliegvissen hahaha!

MarcV

Quote from: Freek on February 05, 2013, 13:21:47
SNAP IK!!! ::agree:: Vond het al heel wat dat mijn vriendin 4 vliegjes heeft gebonden... het moet me lukken om de binnen 2 jaar een keer te laten vliegvissen hahaha!

::agree::

Heb ik ook geprobeerd, met de dobber was me wel gelukt. Vliegvissen daarentegen... Daarom nu opzoek naar een reeds vissende vriendin, is die stap een stuk lager. Succes :)

Freek

Ik heb zojuist wat foto's bekeken van die vliegvissnde nederlandse vrouwen.... ik zou in het buitenland beginnen met zoeken! Succes ;D

Gert

Je kunt ook zelf een andere hobby kiezen natuurlijk. Denk dat de kans groter is dat je de vrouw van je dromen tegenkomt op een breiclub. (Of een naaikrans  ::ban::)

Freek

Hockey lijkt me dan wel een strak plan... maar ik ga toch proberen om gewoon mn vriendin goed af te richten!!  :D

MarcV

Vliegvissende vrouw hoeft nog niet per-c, een vissende is wel een goed idee.. :)


Team

Quote from: Freek on February 05, 2013, 13:55:54
Hockey lijkt me dan wel een strak plan... maar ik ga toch proberen om gewoon mn vriendin goed af te richten!!  :D

Ga toch vliegen ;D ;D ;D na een jaar sta je af te wassen en te koken
NUNC  AUT  NUNQUAM

jelle

Quote from: Freek on February 05, 2013, 13:55:54
Hockey lijkt me dan wel een strak plan... maar ik ga toch proberen om gewoon mn vriendin goed af te richten!!  :D
ze leest niet mee zeker :D :D :D
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Freek

Zal het dr vanavond wel even laten lezen, ze kan er vast wel om lachen ;D Ach ze boekt snel vooruitgang hor :o de eerste keer dat ik ging vissen had ze er een hekel aan en werd ze er saggo van, en als ik vroeg wat er was... Ja ik zal eens een haak door je lip doen en je dan door het water heen trekken! Gelukkig was dr vader wel fanatieke visser dus ze ging het steeds meer accepteren... en na bijna 3 jaar heeft ze toch al vliegjes gebonden:p dus ik verwacht wel dat het mogelijk is hahaha! ik wilde haar afgelopen november een vliegvishengeltje voor dr verjaardag geven maar durfte het nog niet aan:P wieweet komende november wel!