oostvoorne

Started by paul de bruijn, June 18, 2018, 20:26:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paul de bruijn

Beste mensen,wie heeft er info betreft eventuele algengroei oid op het Oostvoorne?
Wil binnenkort eens de droge vlieg uitlaten,maar is dat mogelijk zonder bellyboot?
Ving iets op over algen namelijk.....
Visgroet Paul

Franky Boy

Het laatste dat ik hoorde, was dat het 'erwtensoep' was met heel weinig zicht.
Of er onder die omstandigheden succesvol met de droge vlieg kan worden gevist, is maar zeer de vraag.
Bij helder water kan er soms zonder bellyboat goed met de droge vlieg worden gevist.

paul de bruijn

Oke Franky,bedankt voor de info.Woon net niet om de hoek,dus even kijken is er niet bij.

wh82

Nog even over de algen: aan de kant van "de duinrand" hangt een waarschuwing voor blauwalg. Desondanks lieten tot mijn verbazing veel mensen hun hond in het water terwijl nog geen 50 meter verder het enorm stonk vanwege die algen.. Ze zullen wel graag een zieke hond hebben vermoed ik..

Franky Boy

Het aantal mensen dat niet kan lezen is inderdaad schrikbarend!
Soms kunnen ze zelfs geen verkeersborden of symbolen begrijpen, zoals rode kruisen boven een rijbaan...  ::)
Heb je nog in het OVM gevist wh82?

wh82

Nee, heb het bij kijken gehouden.. was in de buurt en wilde even kijken. Zag overigens wel stijgende vis.

Franky Boy

Ondanks de 'barre' omstandigheden zijn er de afgelopen weken toch enkele mooie bruine forellen aan de vlieg gevangen...  :o

fdb197

misschien nog info over de stand op ovm
ben binnenkort in de buurt op vakantie dus zou een bezoekje de moeite waard zijn?