Megafish Roosendaal

Started by Troutbuster, June 12, 2015, 07:23:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Beste Vliegvisvrienden,

Ter info

Momenteel heeft Riny van Caam van Megafish Roosendaal, zijn vliegvisafdeling enorm uitgebreid.

Gr

Jan
"Petri Heil"


bruineforel

om in de woorden van onze sponsor maar eens te spreken, ook Snowbee verkooppunt.

Quote from: hannus on June 11, 2015, 22:29:32
tsjonge

8) 8)

blijkbaar storen leden zich aan dit soort SPAM gedrag.

zie topic Haken.

niet boos bedoeld hoor. ;D ;D

MarcelN

Jan, misschien moet je dan juist Riny van het nut van het forum (sponsoring) benaderen ipv andersom ;)
Kunnen we gelijk na een bezoek aldaar die 'flats' van jou bezoeken 8)

JB

Quote from: Troutbuster on June 12, 2015, 07:23:49
Beste Vliegvisvrienden,

Ter info

Momenteel heeft Riny van Caam van Megafish Roosendaal, zijn vliegvisafdeling enorm uitgebreid.

Gr

Jan

Kijk dat zijn weer eens betere berichten dan te horen krijgen dat er weer een vliegvis zaak of afdeling ter ziele is gegaan !!
Sponsor of niet er zijn altijd mensen die er in de buurt wonen die dit graag horen..
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Troutbuster

Zo is dat John.

Iedereen weet dat het voor de winkeliers niet echt makkelijk is momenteel, dus deze stap is een gedurfde, maar voor ons vliegvissers wel een welkome stap.

Het loont echt de moeite eens te gaan kijken, of 'm te bellen (googel maar ff)

De webshop komt eraan, maar gezien de drukte, en de onderbezetting (winkel in Gent is gesloten) zal dit nog wel ff duren.


Overigens bij deze mijn oprechte excuses voor mijn enthousiaste openingstopic eerder

Iets te enthousiast en terecht aangepast door de mod's

Ik hoop niet dat ik anderen (sponsoren) beschaamd heb met mijn inleiding van eerst

Nogmaals excuses

Gr

Jan
"Petri Heil"


maurice

#5
Ach Jan een tip is altijd welkom.
En iedereen moet op de centen letten.

Kijk Snowbee is ook bij B...com te bestellen of dat nu een goede move is voor de merknaam vraag ik me af.

Gelukkig heb ik hengels, lijnen, deels en bindspullen zat en kan ik boog wel ff door de komende jaren.
Het enige wat ik nu nog koop zijn haken, en daar heb ik mijn voorkeur voor.


::bbq:: ::proost:: ::proost::

Troutbuster

Broeders!!

Intussen, na wat vertraging is Megafish Roosendaal eindelijk officieel sponsor van dit prachtige forum!!

Kom eens een kijkje nemen!!??

(as vrijdag vanaf 15:00 uur, zit Jantje daar weer te binden dus voor de liefhebbers.... ;D)

Gr

Jan
"Petri Heil"


HappyFisherman

Mooi! Hebben we in januari bij de binddag tenminste een sponsor aanwezig 👍🏻
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

jan hebben ze geen website want is wel effe stuk rijden voor mij en snowbee lijnen vind
ik helemaal top dus denk dat ik toch maar x die kant op rijd

Troutbuster

Jeroen,

gewoon ff Riny bellen, dan stuurt hij je wel toe wat je wil

succes en groet

Jan
"Petri Heil"


JB

Gisteren in de winkel geweest, kon het combineren met een competitiewedstrijd in Roosendaal.
Is de winkel kleiner geworden??
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Troutbuster

Ja!!

2 jaar geleden het achterste stuk afgestoten

Nog wat kunnen "scoren" ?? ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


JB

Ja nog wat kunnen scoren,
Kamasan mudlerhaken, funky eyes, en staaldraad om onderlijnen te maken.

En voor de rest niet veel voor mij :(

Wel jammer dat de winkel en het aanbod niet echt groot is. Misschien verandert dat nog?
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

golddigger

Ja Johnny
Dat is het nadeel als je alles al hebt 😁
Jij hebt waarschijnlijk meer als menig winkelier
Dan valt het al snel tegen wat er te koop is

JB

 ::blabla::   :-[. Kan ik toch ook niet helpen  ;D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)