Officiële aankondiging Binddag 2013 te Apeldoorn.

Started by Arno, September 30, 2012, 23:02:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Christof van den Berge

Het was een zeer geslaagde dag gisteren, vond het helemaal top!

Arno en de rest van de organisatie! bedankt voor de organisatie was super geregeld!
Voorbinders bedankt voor de tijd en moeite die jullie genomen hebben!
Sponsoren bedankt voor de beschikbaar gestelde prijzen!

Kijk al uit naar de volgende binddag!

Jongens helemaal TOP! ::klappen:: ::klappen:: ::klappen:: ::klappen::

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Gert

Quote from: Gert on January 08, 2013, 21:55:19
Arno en alle anderen die mij graag zouden willen zien op de binddag: ;)
Ik zal er niet bij zijn, dus mijn "onder voorbehoud aanwezig" wordt een definiteve afwezig. Eigenlijk wel jammer, maar ik ga die dag naar de Ronde Bleek.
Er is 's avonds namelijk weer een schaatsmarathon in Eindhoven waar o.a. de zoon van m'n vismaat in meerijdt, en die willen we graag aanmoedigen. Zodoende maken we er een dagje Eindhoven en omgving van.

Ik wens jullie in ieder geval een mooie en gezellige dag, en hoop dat ik er zelf geen spijt van krijg.

Groet,
Gert

Nou, zo te lezen hebben jullie een mooie en gezellige binddag gehad, waar ik graag bij had willen zijn.
Maar echt helemaal spijt heb ik niet - we hadden er niet veel, maar o.a. wel deze mooie van 75cm op een klein buzzertje, op ca. 1 meter onder het oppervlak (thx Bert!).



Hoop dat ik volgend jaar niet weer voor zo'n lastige keuze kom te staan  ;)

Groet,
Gert

aalbrecht

was weer reuzen gezellig volgend jaar ben ik er weer bij .de snollen sreamers worden spoedig uigelaten hoor .dan op naar de 5 .en ben bedankt voor het meerijden  8)
vliegvissen is een passie

Rossie69

Was weer top voor mekaar.
Arno had het weer super geregeld.

Forum leden ,bedankt voor de geslaagde dag weer.

en tot volgend jaar maar weer.

ps sponsoren ook bedankt voor de prijzentafel,das ook helemaal goed voormekaar.
En sommige prijzen zijn wel goed tercht gekomen.
je zou maar is 2 nieuwe lijnen winnen.
veel plezier ermee.


Wilco

Het was weer een super OH dag :) :)
Perfect geregeld heren van het feestcomité (Arno, Sieger, Henk(Inderk) en de mensen die ik vergeten ben
Voor degene die er niet zijn geweest   JE HEBT ECHT WAT GEMIST maar 2014 weer een herkansing.
Als was de groep wat kleiner het was er niet minder gezellig om en daarom applaus voor jezelf.
::bravoo:: ::bravoo:: ::bravoo::::bravoo:: ::bravoo:: ::bravoo::

Mr Proper waar blijven je foto's. Heb je niet zien binden aleen maar fffoooottttttoooo's maken.

Sieger

Dank je voor de lof Wilco, maar ik heb deze keer niets gedaan. Dus alle eer naar de anderen.


Sieger

marc

de organisatoren bedankt voor de inzet,was weer tip top in orde ;
veel bekende gezichten terug gezien ,hier en daar wat nieuwe zwiepers mogen leren kennen ook  :)
ook voor Karel een woord van dank voor zijn uitleg bij het maken van die leaders,heb zo een beter inzicht gekregen in de opbouw.
ons aller Jan was ook goed bezig met zijn natte vliegen ,ook daar kon ik even aanschuiven en delen in zijn vaardigheden ,bedankt voor de tips Jan.
bij Johan ook over de schouder mogen meegenieten van één van zijn vele mooie creaties,zoals altijd lijkt het o zo simpel als je hem ziet binden .
Onze sponsor mogen we zeker niet vergeten,heel mooie voorstelling van wat hij ons op gebied van ons aller hobby te bieden heeft.
de traditie getrouwe tombola was zeker een succes dank zei de mooie prijzen van fly & Spin.
Marry bedankt voor de bindspullen en lekkere koekjes,ook Rob had voor eenieder een lekker stuk taart (nog vanharte met je verjaardag makker)
zal hier en daar nog wel iemand vergeten zijn ,mannen het was ook voor den kleine belg weer een geslaagde dag voor herhaling vatbaar.
grt marc

TuynmanM

sorry dat ik mezelf niet heb afgemeld gisteren maar ik had een elektra probleem waardoor ik een uurtje of 5 geen stroom had en nadat er een elektramonteur was geweest gaf die aan dat er een kabel van het huis naar de schuur sluiting maakt.
ik heb dus nu geen stroom in de schuur maar gelukkig wel weer in huis.

nogmaals sorry en nu is even kijken voor een andere binddag...

Gr
Marco

Troutbuster

Klopt Marco, je hebt wat gemist jongen!!

Robbie, gave foto's!! ::goodjob::

Gr

Jan
"Petri Heil"


TuynmanM

ik heb de foto´s gezien en ja ik heb heel wat leuks gemist erg jammer maar dit zal niet de laatste binddag zijn toch?????

er was wel een pluspuntje gisteren,de staatsvergunning van Belgie kwam wel door de brievenbus dus die is binnen

Gr
Marco

Youri

heb dus wat gemist.
volgende keer beter hoop ik.

Bekeerling

Na weken van uitkijken naar de binddag was het eindelijk zover, ik had vrij gekregen van m'n werk dus had alleen de kranten te lopen.
Na het lopen van de krantenwijk uitgezocht hoe het zat met trein/bus verkeer vanuit Ede naar Apeldoorn.
Om wat voor vage reden dan ook besloot ik uiteindelijk maar met de snorfiets te gaan, extra warmtepak aan aangezien het ietwat frisjes was, jerrycan brandstof mee just in case (gelukkig maar) en gaan met die Vespa.

Ik vertrok rond 08:45 van huis, het was vies koud en ik zat na een half uur al ernstig te rillen en dat terwijl ik zuivel en diepvries man ben op m'n werk! Af en toe even stoppen en wat meters lopen hielp wel wat tegen de koude dus dat was prettig  :)
Desondanks kwam ik half bevroren aan bij De Stolp te Apeldoorn alwaar ik de nodige vreemde blikken toegeworpen kreeg van de aanwezigen, waarschijnlijk door mijn "jungle outfit" en jerrycannetje in de hand.
Werd ik aangezien voor een karpervisser die al jullie mooie vliegvisspulletjes wel eens even zou komen verbranden? Zou dit dan het begin zijn van een strijd tussen vlieg en karper vissers?

Gelukkig viel het mee en had ik vreedzame bedoelingen, na het drinken van een bak koffie en een praatje met o.a. Arno en Bas schoof ik aan bij Henk en Roelof en twee mede beginners om een redtagje te maken. Het eerste wat ik leerde was de whipfinish hetgeen me na een tijdje proberen nog aardig lukte ook.
Daarna maakten we een redtagje en ik moet zeggen dat ik er aardig plezier in had, erg leuk om zelf te binden, best kans dat ik mezelf ook wat spullen aanschaf binnenkort, en nog een extra goede reden om binnenkort eens echt langs te gaan bij de VVMN.

Na een heerlijke lunch (heerlijk broodje gehaktbal en bak snert) hebben we nog een pheasant tailtje en een baars/forel streamertje geknoopt.
Ook de 5 euro aan lootjes waren goed besteed (imago #5 lijn en een #6 BFC lijn gewonnen) tevens nog een leuke set bindmateriaal van Peter overgenomen en van Arno nog een leuke voorraad baars streamers gekregen en rond 16:00 uur kon ik een leuke ervaring rijker weer de terugreis aanvangen.
17:30 eindelijk weer thuis, nu eens rondkijken of ik een leuk vise-je kan vinden.
Goede kans dat ik volgend jaar weer kom, maar dan hopelijk in het bezit van een auto!
Iedereen die deze dag heeft helpen organiseren, ook de sponsors en alle binders hartelijk dank voor alles!
Henk nogmaals dank voor je geduld met deze beginner!  ;) ;D

Team

Quote from: aalbrecht on January 13, 2013, 11:53:41
was weer reuzen gezellig volgend jaar ben ik er weer bij .de snollen sreamers worden spoedig uigelaten hoor .dan op naar de 5 .en ben bedankt voor het meerijden  8)

Ton uit VIANEN    AAL 8) 8)
NUNC  AUT  NUNQUAM

Team

Arno en alle mensen aanwezig hartelijk bedankt, het was een fijne  dag met gelijkgestemden ::goodjob:: ::goodjob::
NUNC  AUT  NUNQUAM

Troutbuster

Quote from: TuynmanM on January 13, 2013, 14:02:11
ik heb de foto´s gezien en ja ik heb heel wat leuks gemist erg jammer maar dit zal niet de laatste binddag zijn toch?????

er was wel een pluspuntje gisteren,de staatsvergunning van Belgie kwam wel door de brievenbus dus die is binnen

Gr
Marco

Ja bij mij lag ie ook op de mat gisteren!!

"Houffalize, here we come"!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Jan Bruins

#315
Ja, was weer TOP gisteren, heb me in ieder geval pima vermaakt.

Organisatie BEDANKT !!!

Hieronder een kleine impressie:





Zijn het nou altijd dezelfde mensen die dorst hebben  ::proost::








Lesgeven maakt hongerig....




LeerMeneer "Inderk" in aktie




Gretige leerlingen






Kortom weer een geslaagde dag.
I don't drink water, fish f*ck in it...

A.de Vries sr

Foto's en commentaren zijn duidelijk, volgende keer wil ik ook!!!
Arie

Arno

Hallo beste mensen,
dank voor de mooie dag ik vond het erg gezellig en ontspannen en zonder forummers geen forumdag zoals Marry al schreef.
ik heb een topdag gehad en wat betreft een volgende keer,
ik ga maandag kijken voor de datum want wat mij betreft komt er zeker een 4e binddag.

Gr Arno

mrproper


bronco billy

  ::new::
Iedereen bedankt , fijne dag en veel geleerd , ik heb genoten !!!, je bent nooit te oud om te leren ;)
Ik ben maar een beginner ,wil Hendrik speciaal bedanken, goede uitleg en geduld.Echte Groninger ::goodjob::
Heb nog geen vis gevangen, maar komt nog haha!
Wat mij opviel was het enthousiasme van iedereen en de hulpvaardigheid.Als je er niet bij was heb je toch iets gemist? :'(
Ben er volgend jaar zeker weer bij.
grtjs Peter

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

peter

 ::vinger:: ::vinger:: ::vinger:: ::vinger:: ::vinger:: ::vinger:: ::vinger:: ::vinger::


:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

peter

@Tip
Harmen er staan hier regelmatig vices te koop voor leuke prijs ,gewoon vragen
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

aalbrecht

Quote from: Team on January 13, 2013, 15:24:59
Ton uit VIANEN    AAL 8) 8)
sorry ton weet niet hoe ik bij ben kwam groetjes aalbrecht ???
vliegvissen is een passie