welke streamerhaak nog meer de favo van jullie

Started by Rossie69, October 03, 2012, 11:40:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69

Ben nu,voor de zoveelste keer op de koffie gekomen,door weer een snoekbeest te lossen.
Nu wordt er vol lof gesproken over de Kensaki 5030 size 5/0 Saltwater and Pike hook.

heb lopen speuren op het www,maar niet iets gevonden als vergelijking,of ergens nog meer gevonden.

Wie weet nog,een Streamerhaak dat je zegt is zekers aan te bevelen.



Ron

Henk deze hooks gebruik ik voor de streamers.
Danish Seatrout Ho-104004

Sieger

Hey Henk... Kijk eens naar de Gamakatsu Worm 36 maatje 6/0.  Lijkt als Twee druppels water op de Kensaki 5030....



Sieger

Ron

Henk hier heb je een link waar je de Kensaki 5030 size 5/0 Saltwater and Pike hook kan kopen.

http://www.dyckers.com/Haken/Kensaki_5030_size_50_Saltwater_and_Pike_hook

Sieger



Sieger


hendri

Quote from: Rossie69 on October 03, 2012, 11:40:46
Ben nu,voor de zoveelste keer op de koffie gekomen,door weer een snoekbeest te lossen.

was dat die waar ik bij was??

ik zou echt voor de kensaki's gaan. waar te krijgen? geen idee, ff dyckers mailen en vragen wanneer ze weer op voorraad zijn denk ik.

HappyFisherman

Er mag er 'af en toe' toch ook wel eentje ontsnappen?  ::fluiten::
Vliegvissen is bevlogen vissen...


Henkie

Heb de Partridge Ad Swiers Absolute in 1/0 en 4 veel gebruikt. Ga nu de Gamakatsu F314 eens proberen op aanraden van een winkel in het midden van het land. Benieuwd of het wat wordt.

Jasper

Ik wil nooooit meer met die Ad Swier haken vissen, iets te spontane release vóór de catch. Die Kensaki's zijn toch gewoon op voorraad bij Dyckers? Tophaken. En soms gebruik ik ook de gamakatsu haken van Dyckers voor snoekstreamers. Allemaal superscherp. Ennuh, vergeet niet om ze scherp te houden! Slijpsteen is nodig, omdat harde bekken en vastzitten je haken bot maakt.

Sieger

Lossers.... ::) ja die heb ik ook wel eens, maar ik merk geen enkel verschil tussen de Swier of andere haken....

Zoals ik al zei... Bij Dyckers zijn de Kensaki haken nu uitverkocht.... Zie website.... De Gamakatsu worm 36 zijn op het oog exact gelijk... En die zijn heel erg scherp....


Sieger

Jasper

 Ow, dan had ik denk ik de laatste 2 doosjes. Hopelijk komen ze weer snel binnen, want ze zijn errug goed.

Rene V.


harlin

Henk, ik gebruik Gamakatsu worm 36 size 3 en
Fulling mill heb ik ook nog liggen (iets langere haaksteel) heb ik ook geen problemen mee.
Heb ook met lange haakstelen gewerkt, Buyan C2461 size 9/0 kwam daar snel van terug.
Geef mij maar "kleine" haken, haakt beter in mijn beleving.

Bind ze gewoon wat er op moet in mijn ogen en dan vaak een tandemstreamer.
Gewoon een stukje van een spinstangetje door het achterste haakoogje,
ombuigen zodat je oog in oog hebt.

Ad Swier haken vind ik ook nix.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Team

Quote from: Rossie69 on October 03, 2012, 11:40:46
Ben nu,voor de zoveelste keer op de koffie gekomen,door weer een snoekbeest te lossen.
Nu wordt er vol lof gesproken over de Kensaki 5030 size 5/0 Saltwater and Pike hook.

heb  lopen speuren op het www,maar niet iets gevonden als vergelijking,of ergens nog meer gevonden.

Wie weet nog,een Streamerhaak dat je zegt is zekers aan te bevelen.

Zie marktplaats  5030    te koop

Ton Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

Sieger

Klopt alleen in de verkeerde maten... 1/0 en 6... te klein...


Sieger

HappyFisherman

Ik heb vorig jaar de Snoektour gewonnen met Gamakatsu's  8)  ::fluiten::  ::)
Vliegvissen is bevlogen vissen...