Vliegviswereld niet voor grootvoetigen?

Started by Bekeerling, March 08, 2013, 18:17:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bekeerling

Ik ben aan het zoeken naar een goed waadpak met stockingfoot, zijn er zat van te vinden die zelfs mij passen.
De ellende is, waarom bestaan er geen fatsoenlijke waadschoenen in mijn maat?
Ik heb ze geprobeerd in maat 46 en groter kan ik ze praktisch niet vinden, hooguit in maat 47 maar dat zet ook geen zoden aan de dijk.
Ik moet maat 48/49 hebben, iemand enig idee of die bestaan? Kan ze niet vinden namelijk heb me suf gezocht op infernet.

Bekeerling

Die verzendkosten maken me niet echt uit, zou het eventueel kunnen combineren met een extra bestelling.
Waar heb je ze gevonden?


Koen

mjah, hou rekening mee dat je een maatje groter moet vanwege die neopreen sok.

Bekeerling

Die simms boots zijn een goeie inderdaad, alleen vilt is volgens mij op veel Noorse wateren verboden?

Bekeerling

Bedankt voor de tip Bert! Die site had ik nog niet gevonden  ::goodjob::

Philip

Zelf heb ik maat 48 en heb toen mijn Simms schoenen bij Kaj gekocht hij had zelfs een paar simms schoenen staan die mij te groot waren. Waadbroek van Imago de large long past mij net mbt de sokken. succes met je keuze

deze simms schoenen heb ik en zie dat ze tot maat 16 gaan http://www.simmsfishing.com/shop/footwear/freestone-boot.html

Bekeerling

De Korkers Metalhead wadingboots  lijken me wel wat, alleen als je die in Nederland wil kopen ben je gewoon 100 euro meer kwijt dan wanneer je ze direct besteld bij Korkers zelf  :o
Ook de zolen zijn hier vele malen duurder..